مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد که دلیل تعویض زودهنگامش مقابل فولاد به دلیل مصدومیت بود.

وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار دشوار و پرهیجانی بود. این بازی به نحوی دربی جنوبی‌های لیگ برتر نیز محسوب می‌شد و باتوجه به حضور پرشور هواداران‌مان در ورزشگاه، دوست نداشتیم بازی را با حداقل امتیاز ممکن تمام کنیم و برنده از زمین خارج شدیم.

وی درباره تعویض زودهنگامش گفت: چند هفته‌ای است که مصدوم هستم و با این وجود در ترکیب اصلی قرار گرفتم و در دقیقه ۴۰ دیگر نمی‌توانستم بازی کنم و به کادرفنی گفتم تا من را تعویض کنند. انشالله با کمک کادر پزشکی باشگاه مشکلی برای بازی آینده نخواهم داشت.

هخامنش در رابطه با شرایط صنعت نفت خاطرنشان کرد: همه چیز خوب است. برد مقابل فولاد بسیار دلچسب بود و شرایط ما را نیز از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب کرد. برد پرگلی داشتیم و امیدوارم در ادامه فصل نیز چنین بردهای پرگلی را تقدیم هوادارانمان کنیم.

مدافع صنعت نفت در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما پتانسیل خوبی دارد. از خط دروازه تا خط حمله همه همدل هستیم و کمی ناهماهنگی بین بازیکنان سبب عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های ابتدایی بود و هرچه رو به جلو رفتیم، نتایج بهتری گرفتیم. امیدوارم هواداران‌مان با حضور در بازی هفته آینده، برد دیگری را باهم تجربه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.