مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیوی حتی در خلوت‌مان هم برای ما کری نخوانده بود و تعجب کردیم که چرا آن مصاحبه را انجام داد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اظهارات محمدعلی یحیوی مربی امیدهای پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال باید از لغزش احتمالی پرسپولیس استفاده کند، گفت: فکرش را نمی‌کردیم فردی که در کنار ما کار می‌کند بخواهد در رسانه‌ها برای تیم دیگری آرزوی موفقیت کند و وقتی این موضوع را شنیدیم حسابی تعجب کردیم. یحیوی برای همه ما قابل احترام است و هیچ اشکالی ندارد که استقلالی است اما درست نبود وقتی از باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرد برای تیم دیگری آرزوی موفقیت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه همه می‌دانند یحیوی استقلالی است، او به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب و در نهایت به همین خاطر هم کنار گذاشته شد، عنوان کرد: در اینکه یحیوی استقلالی است شکی نیست و وقتی هم من در باشگاه حکم گرفتم دلیلی ندیدم او را به جرم اینکه سابقه بازی در استقلال دارد کنار بگذارم اما این انتظار را هم از یحیوی نداشتیم که در رسانه‌ها به آن شکل اظهارنظر کرده و هواداران را ناراحت کند. او حتی در خلوت‌مان هم برای ما کری نخوانده بود و تعجب کردیم که چرا آن مصاحبه را انجام داد. هر چند خودش به ما گفت به آن شکل حرف نزده بلکه برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرده است.

پنجعلی در پایان در واکنش به این سوال که قصد دارد کدام مربی را جایگزین یحیوی کند؟ عنوان کرد: هنوز با گزینه خاصی وارد مذاکره نشده‌ایم اما قطعا از پیشکسوتان خودمان جانشین او را انتخاب می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )