قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با شرکت پوشاک و لوازم ورزشی آدیداس قرارداد جدیدی منعقد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید و شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی آدیداس برای عقد قراردادی جدید به ارزش ۱.۶ میلیارد یورو به توافق رسیده‌اند، قراردادی که کهکشانی‌ها و این شرکت آلمانی را تا ۱۲ سال دیگر در کنار یکدیگر نگه خواهد داشت.

به نوشته نشریه مارکا، طرفین در پایان فصل جاری این قرارداد را به امضا خواهند رسید و به موجب آن باشگاه اسپانیایی در هر فصل ۱۲۰ میلیون یورو از آدیداس خواهد گرفت.

قرارداد فعلی رئال مادرید و آدیداس تا پایان سال آینده اعتبار دارد و با تمدید آن قهرمان فصل گذشته به پردرآمدترین مشتری شرکت آدیداس تبدیل می‌شود. مطابق این توافق باشگاه رئال مادرید از ۲۰ درصد فروش آن دسته از محصولات آدیداس که با نام این باشگاه ارائه می‌شوند، سهم خواهد داشت، ضمن اینکه از کالا‌ها و محصولات مختلف این شرکت برای تمامی‌ تیم‌های باشگاه به ارزش ۹ میلیون یورو استفاده خواهد کرد. همچنین آدیداس برای فروش محصولات خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فضایی اختصاصی خواهد داشت که به بزرگترین شعبه فروشگاه محصولات مرتبط با باشگاه رئال مادرید در تمام دنیا تبدیل خواهد شد.

عقد قراردادهای جدید با باشگاه‌های بایرن مونیخ، منچستریونایتد و آرسنال نیز در دستور کار آدیداس برای فصل آینده قرار دارد و این در حالیست که رقیب اصلی این شرکت یعنی نایکی هم قرار است قراردادهای جدید با باشگاه‌های بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، تاتنهام و اتلتیکومادرید منعقد کند. در همین حال پوما دیگر تولید کننده پوشاک و محصولات ورزشی آلمان هم قرار است با منچسترسیتی، والنسیا، میلان، بوروسیا دورتموند و پالمیراس قرارداد ببندد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.