اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان با حضور مالک باشگاه تراکتور و استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی که امروز با حضور مالک باشگاه تراکتور و دکتر محمدرضا پورمحمدی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، مسائل و مشکلات تیم تراکتور و اتفاقات پیش‌آمده در پایان مسابقه این تیم با تیم پیکان در جریان رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال کشور بررسی شد.

محمدرضا پورمحمدی در این نشست خواستار رسیدگی به‌موقع به حواشی مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال کشور شد و مدیرکل ورزش و جوانان استان را مأمور کرد تا این موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات عوامل نیروی انتظامی، هواداران فهیم تیم تراکتور و مجموعه دست‌اندرکاران ورزش استان، در مدیریت حواشی و اتفاقات رخ‌داده در جریان مسابقه تیم تراکتور قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان، جانشین فرماندهی انتظامی و مدیران کل صداوسیما و ورزش و جوانان استان، نمایندگان دادگستری و اداره کل اطلاعات استان و مالک باشگاه تراکتور حضور داشتند.

در جریان بازی تیم تراکتور با پیکان، برخی از سایت‌های خبری و کانال‌های فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع کرده بودند که از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان شفاف‌سازی لازم در این خصوص صورت گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )