سرمربی جدید گیتی پسند گفت: با انرژی مضاعفی به لیگ آمده‌ام تا بتوانم تاثیرگذار باشم و در نخستین قدم هدف ما قهرمانی لیگ‌برتر است، چراکه گیتی‌پسند اگر دوم هم شود، عملکرد ضعیفی داشته است.

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیوستن به تیم گیتی‌پسند پس از دوری موقت از لیگ اظهار کرد: پس از اینکه از مس جدا شدم، شرایط کار کمی برای من سخت بود چرا که برای این تیم بسیار زحمت کشیده بودم و به قهرمانی ایران و آسیا دست پیدا کردیم. به همین دلیل آمادگی نداشتم هدایت تیمی را در نیم فصل در دست بگیرم و ترجیح دادم پس از مسابقات آسیا استراحتی داشته باشم اما اکنون با انرژی مضاعفی به لیگ آمده‌ام تا بتوانم تأثیرگذار باشم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: دو هفته پیش عراقی‌زاده با من تماس گرفت و برنامه از من خواست. پس از مشاهده برنامه، دعوت به اصفهان شدم تا در رابطه با آن صحبت کنم. به من از دیگر کاندیدای سرمربیگری گفتند و خوشحالم که یکی از کاندیدای سرمربیگری در باشگاه بزرگ گیتی پسند بودم. این باشگاه برند فوتسال ایران در آسیاست. خدا را شکر اعضای هیأت مدیره و علی جنتی رأی کامل به من دادند و امیدوارم با تلاش زیاد و سلامت این تیم قهرمان لیگ ایران شود.

وی در رابطه با مدت زمان قرارداداش و همچنین برنامه ارائه شده‌اش به باشگاه گفت: مدت قراردادم یک فصل است و در نخستین قدم هدف ما قهرمانی لیگ برتر است. گیتی‌پسند اگر دوم هم شود عملکرد ضعیفی است. سال گذشته این تیم شرایط سختی داشت، چرا که بازی دور رفت را مساوی کرد و در بازی برگشت در خانه، شکست خورد.

بی‌غم، در رابطه با حفظ شاکله تیم فصل گذشته، ادامه داد: چیزی که مشخص است و همه می‌دانند، تیم گیتی پسند فصل گذشته حاشیه داشت و من به عنوان مربی برای بازیکن خود احترام قائل هستم، با وجود این بازیکن نیز باید حد و حدود خود را بداند. بازیکن هر چقدر بزرگ‌تر می‌شود، باید افتاده‌تر باشد.

وی افزود: با بازیکنان فصل قبل حتماً صحبت خواهیم کرد. کسانی که می‌توانند با افکار ما ادامه دهند، خوشحال می‌شویم در کنارشان باشیم و برای آنهایی که نمی‌توانند، آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به استفاده از مربیان و بازیکنان بومی در تیم فصل آینده، خاطرنشان کرد: حق طبیعی هر مربی است که با خودش مربی بیاورد اما سعی می‌کنیم از مربیان اصفهانی استفاده کنیم. مخصوصاً قصد استفاده از دو مربی جوان را کنار تیم داریم تا تغییراتی در مربیان استان اصفهان انجام دهیم و جوانان زحمتکش بدانند می‌توانند به تیم‌های بزرگ راه یابند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که قصد قهرمان شدن دارند، موضوع بومی و غیربومی برایشان وجود ندارد و در دنیا این گونه است. سعی بر این داریم بازیکنی که به آن نیازی نداریم را به خدمت نگیریم. گیتی پسند چند سالی است تیم‌های پایه دارد و بدون شک از این بازیکنان تیم‌های پایه در جریان مسابقات استفاده خواهم کرد.

بی غم افزود: برای ادامه کار خود دو مربی جوان و یکی، دو بازیکن جوان را اضافه خواهم کرد. مهم این نیست که لیست را سیاه کنی و بعد بگویی چندین بازیکن جوان آوردم، مهم این است یکی بیاوری و از این یک نفر، بهترین استفاده را داشته باشی.

وی در رابطه با اینکه باشگاه با تعدادی از بازیکنان پیش از قرارداد او، قراردادشان را تمدید کرده است، گفت: بازیکنانی که باشگاه با آنها قرارداد بسته بود به دلیل این بود که اسامی آنها در لیست من و دیگر مربیان کاندیدا مشترک بود. برای بازیکنان مدنظر، لیستی به باشگاه ارائه داده‌ام و امیدوارم با جذب آنها شروع به کار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص روش باشگاه برای قرارداد بستن با مسلم اولاد قباد و محمد شجری، اظهار کرد: هیچ گونه اطلاعی ندارم. مسلم اولاد قباد بازیکن قابل احترامی است. از نظر فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است. در جریان نیستم اما فکر نمی‌کنم باشگاه بزرگی مانند گیتی پسند احتیاجی داشته باشد که این بازیکنان را این گونه جذب کنند. معتقدم این مساله صحت ندارد اما در نهایت به باشگاه و اولادقباد بازمی‌گردد.

وی در خصوص هواداران تیمش هم گفت: هواداران این تیم سختی بسیاری تحمل کرده‌اند و برای قهرمانی تیمشان به سالن آمدند و فکر می‌کنم آنها اکنون به هواداری از گیتی‌پسند و قهرمانی، کمی سرد شده‌اند اما به آنها قول می‌دهم بازیکنانی انتخاب کنم که با تمام وجود بازی کنند تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.