سرمربی تیم استقلال گفت: ما یک‌بار در مرحله رفت الهلال را شکست دادیم و امیدوارم این اتفاق در بازی برگشت هم تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وینفرد شفر سرمربی استقلال قبل از سفر به امارات در حاشیه تمرین آبی پوشان اظهار داشت: ما الهلال را شکست دادیم و امیدوارم بازی بعدی را هم با برد به پایان برسانیم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کرده اما می‌دانیم از بهترین تیم‌های آسیا است. ما باید با تمام قدرت و دارایی وارد میدان شویم.

وی درباره روند خوب استقلال در هفته‌های اخیر و امیدواری این تیم برای چهارمین برد متوالی، عنوان کرد: من هم امیدوار هستم. می‌خواهیم دوباره هواداران را خوشحال کنیم اما الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و ما به قدرت و نظم تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد و می‌خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم. می‌خواهیم بهترین تیم و تاکتیکی را برای این مسابقه پیدا کنیم.

شفر درباره وضعیت باقری، اظهار داشت: علی کریمی سرما خورده است و ما در این پست تنها یک بازیکن داریم و فرشید باقری نیز بیرون است. نکته مورد نظر من همین است و بهتر است تصمیم آخر را پایان فصل بگیریم. به این بازیکن نیاز داریم و می‌خواهیم موفق شویم و نمی‌توانیم تیم خود را ضعیف کنیم. من باقری را جریمه کردم و باشگاه می‌تواند درباره او پایان فصل تصمیم بگیرد.

سرمربی استقلال در ادامه درباره وضعیت وریا غفوری عنوان کرد: او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد و امروز در تمرین حاضر شد و یک مقدار خسته بود. با او تمرینات ویژه داریم و دوشنبه نیز تمرین آخر را انجام می‌دهیم.

شفر درباره وضعیت جدول لیگ و شانس استقلال برای رسیدن به صدر بیان کرد: الان برای ما لیگ مهم نیست و بعد از دیدار با الهلال به لیگ فکر می‌کنیم. ابتدا الهلال را پیش رو داریم و سپس پدیده. ما در ابوظبی باقی خواهیم ماند تا ریکاوری را انجام دهیم و بعد از آن برابر پدیده به میدان می‌رویم. اکنون به پدیده فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم چند رسانه حضور دارند اما بسیاری بعد از دیدار دربی برای ما شانسی قائل نبودند و حالا ما برگشتیم و شخصیت خود را نشان دادیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.