فوتبال جهان| مدافع میانی هلندی لیورپول می‌گوید که در بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌داند به چه شیوه‌ای باید خطرناک‌ترین بازیکن حریف را مهار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با صعود بارسلونا و لیورپول به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این دو تیم خود را برای مصاف رودررو در مرحله ماقبل پایانی رقابت‌ها آماده خواهند کرد. این به معنای روبه‌رو شدن ویرجیل فن‌دایک یکی از بهترین مدافعان این فصل از رقابت‌ها با لیونل مسی، یکی از بهترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان است.

فن‌دایک با معرفی لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا، به نشریه ویااشپورت هلند گفت: نمی‌دانم چطور باید مسی را مهار کنم. ببینم چه می‌شود. این بازی برای همه ما فرصتی فوق‌العاده است. مسلماً ما از اینکه دوباره به مرحله نیمه نهایی رسیده‌ایم خوشحال هستیم و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. تنها چیزی است که اهمیت دارد این است همگی در کنار هم کار کنیم.

وی افزود: فوتبال هرگز بازی تن به تن نبوده است و الان هم این بازی، مصاف من با یک مهاجم خاص نیست. این مسابقه، نبرد ما با همه بازیکنان حریف است و فکر می‌کنم که این تنها راهی است که می‌توانیم خوب دفاع کنیم. کار بسیار سختی خواهیم داشت و فکر می‌کنم مسی بهترین بازیکن دنیاست. ببینم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.