محسن یوسفی، هافبک چپ پای تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که آنها می‌توانند در ورزشگاه آزادی از تیم استقلال امتیاز بگیرند.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار با استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. هدف ما این بود که در رده ششم جدول قرار بگیریم، ولی حالا کار سخت شده و امتیازهایی از دست دادیم که برای‌مان گران تمام شد. حالا هم تمام هدف ما این است که در پنج بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و در پایان لیگ برتر جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی درباره بازی با استقلال تهران و اینکه آیا آنها می‌توانند از این بازی سخت امتیاز بگیرند، تأکید کرد: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد به همین دلیل آنها در زمین خودشان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی می‌توانیم در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن در این بازی دارند و امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

هافبک چپ پای تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز راجع به شانس گلزنی‌اش برابر استقلال اظهار داشت: من آمار خوبی در گل زدن به پرسپولیس دارم، اما تا به حال به استقلال گل نزده‌ام. هیچ بازیکنی از گل زدن بدش نمی‌آید و قطعاً تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشم. بازی برابر تیم سابقم حس خاصی دارد، ولی من الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و امیدوارم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.