مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه محرومیت طولانی باقری به صلاح نیست، گفت: باشگاه استقلال نباید خودزنی کند.

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: استقلال برابر پرسپولیس و سایپا شرایط بدی داشت و نتوانست امتیازات لازم را کسب کند اما خوشبختانه آنها توانستند آن دو بازی را به فراموشی سپرده و برابر الهلال و سپاهان یک بازی قابل قبول ارائه داده و به دو پیروزی حساس دست پیدا کنند و حالا با روحیه خوب به مصاف ماشین سازی تبریز خواهند رفت که در طول فصل با تیم‌های پرقدرت جدال خوبی داشته و توانسته امتیازات خوبی را هم کسب کند.

وی افزود: ماشین سازی یک تیم دفاعی است که بیشتر دل خوش به ضد حملات است و استقلال باید مراقب ضد حمله‌های این تیم باشد.

نوازی تصریح کرد: اگر آبی پوشان هنوز امید به قهرمانی دارند باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. البته نباید به خاطر دو بردی که به دست آورده اند مغرور شده باشند و تمام تمرکزشان را باید برای این بازی بگذارند که بتوانند با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

وی با انتقاد از مسئولان استقلال به دلیل محروم کردن فرشید باقری اظهار داشت: فرشید بازیکن استقلال است. او برای تیمش زحمات زیادی کشیده ولی محرومیت او خوشایند نیست. درست است که همه بازیکنان باید تابع قوانین باشگاه باشند ولی محرومیت طولانی این بازیکن، او را از آمادگی به دور خواهد کرد.

وی تأکید کرد: فرشید باقری یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال در لیگ هجدهم بوده اما اعتقاد دارم که او جوان ساده ای است و این سادگی کار دست او داده است. متأسفانه برخی در تیم، زیرزیرکانه کار می‌کنند و حرف‌های خود را می‌زنند اما باقری چوب سادگی اش را خورده ولی باید هرچه زودتر محرومیت او بخشیده شود تا بتواند دوباره به استقلال کمک کند.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به قهرمانی استقلال در لیگ برتر وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه چیز به خود استقلال بستگی دارد. آنها باید بازی به بازی پیش بروند و به سایر نتایج کاری نداشته باشند. مطمئناً اگر بتوانند بازی‌های باقیمانده را با پیروزی به پایان برسانند یکی از امیدهای قهرمانی در پایان فصل خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.