عملکرد خط دفاعی پرسپولیس باعث شده تا این تیم در نیم فصل دوم نتایج درخشانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم قوتبال پرسپولیس تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با کسب ۵۴ امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارد.

صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر به گونه‌ای است که این تیم حاشیه امنیت لازم را تا حدودی پیدا کرده است. تراکتورسازی تبریز که در رده دوم جدول حضور دارد اختلاف پنج امتیازی با پرسپولیس دارد تا منتظر لغزش شاگردان برانکو برای کم کردن فاصله شأن با این تیم باشند.

پرسپولیس که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را به دلیل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات سپری کرد در پنجره زمستانی مدافعانی نظیر مهدی شیری و محمد نادری را به لیست خود اضافه کرد تا مشکلات این تیم در امر گل خوردن کم شود.

اتفاقی که تاکنون رقم خورده است و سرخپوشان در ۱۰ بازی گذشته خود صاحب ۲۳ امتیاز شدند. این تیم با حضور سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاعی خود تنها ۶ گل در نیم فصل دوم خورده است تا کمک زیادی به کلین شیت های علیرضا بیرانوند کرده باشند.

آمار قابل قبول خط دفاعی پرسپولیس باعث شده تا کادر فنی این تیم تغییری در آن ایجاد نکرده و بخواهد با همین سیستم به ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بپردازد.

شیری و نادری که به عنوان مدافعان کناری پرسپولیس بازی می‌کنند قابلیت اضافه شدن به هافبک‌های پرسپولیس در هنگام حمله کردن این تیم را نیز دارند. حضوری که سبب شده تا بردهای اخیر پرسپولیس پرگل‌تر از نیم فصل اول باشد.

بازیکنانی که با سرعت بالای خود پایه ریزی برخی گل‌های این تیم را کرده‌اند. نادری نقش اساسی در پاس گل‌های اخیر به علی علیپور داشته است و مهدی شیری نیز به خوبی توانسته است هافبک‌های سرخپوشان را تغذیه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.