آندره کوبلف، کاپیتان پیشین تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ دلایل درخششش سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، آندره کوبلف گفت: زنیت با داشتن ۲ مهاجم در خط حمله شامل سردار آزمون و آرتم جیوبا شروع به گلزنی و کسب امتیازها کرد. آرتم جیوبا گل نمی‌زند و این استرس‌آور است اما به سردار آزمون کمک می‌کند. آرتم جیوبا شاید امتیازی کسب نمی‌کند اما به نظرم فواید بسیاری برای زنیت در هفته‌های اخیر داشته است.

این مهاجم پیشین تیم زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال روسیه ادامه داد: زنیت بیشتر از روبین‌کازان بازی را هجومی بازی می‌کند و سردار آزمون در تیم جدیدش فرصت‌های حمله‌ای بیشتری دارد. البته سردار آزمون از زوج‌های حرفه‌ای‌تری در زنیت بهره‌مند است. این ۲ نکته به سردار آزمون برای گلزنی کمک می‌کنند. انگیزه نشان دادن در تیم جدیدش و بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم نقش حیاتی در این میان دارند. به طور کلی باید این مساله را در نظر بگیریم که سردار آزمون یک مهاجم آماده شده از سوی قربان بردیف (سرمربی روبین‌کازان) است و نیازی به مراقبت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.