هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خیلی زود برای جلوگیری از انتشار شایعات تکراری درباره آینده‌اش دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه هنوز دو ماه تا باز شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات باقی مانده است، مارکو وراتی ترجیح داده از همین حالا تکلیف خود را با رسانه مشخص کند تا مانند هر سال انتشار شایعات ضد و نقیض درباره آینده‌اش او را به دردسر نیندازد.

وراتی که در سال‌های گذشته خبرهای متفاوتی درباره احتمالی پیوستن او به تیم‌هایی در لالیگا، انگلیس و ایتالیا شنیده شده است، در گفت‌و‌گو با شبکه «تله فوت» فرانسه و در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده هم بازیکن پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود، اظهار داشت: بله من در پاریس می‌مانم. اگر اتفاقی رخ ندهد و باشگاه قصد فروشم را نداشته باشد، فصل آینده هم برای همین تیم بازی می‌کنم.

وراتی ۲۶ ساله در این فصل ۳۲ بازی انجام داده و یک گل هم زده که مقابل نانت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه بود. قرارداد او با PSG تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و اگر طبق گفته خودش در پارک دو پرنس بماند، فصل آینده هشتمین فصل حضورش در تیم پایتخت فرانسه خواهد بود.

در همین حال شنیده می‌شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد قرارداد وراتی را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کند و در این صورت او می‌تواند به جمع بازیکنانی ملحق شود که بیش از نیمی از دوران بازیگری‌شان را در یک باشگاه سپری کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.