مربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: با توجه به نبود چند بازیکن اصلی با یک تیم متفاوت برابر نساجی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دایی با اشاره به دیدار روز پنجشنبه سایپا برابر نساجی گفت: بازی سختی در پیش داریم و اگر می‌خواهیم موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم به طور حتم نساجی را باید شکست دهیم.

وی تأکید کرد: نساجی از یک مربی خوب و بازیکنان باانگیزه سود می‌برد و آنها در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند ولی ما تنها یک هدف داریم و آن هم پیروزی در این دیدار است تا بتوانیم سال جدید را با پیروزی شروع کرده و آن را در ادامه تداوم ببخشیم.

دایی افزود: به شما قول می‌دهم سایپا با بازیکنان جوانش به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند، این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند و به طور حتم در سال‌های آتی، بیشتر آنان در تیم ملی حضور خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال سایپای تهران با انتقاد از انتقاداتی که در دیدار گذشته در مورد داوری برای آنها رخ داد، گفت: نمی‌دانم چرا داور دیدار قبل، به بازیکنانی کارت می‌داد که همه سه‌کارته بودند و هیچ‌کدام در این دیدار حضور نخواهند داشت. ما باید برابر نساجی، با یک تیم متفاوت به میدان برویم زیرا بازیکنانی چون معین عباسیان، آرش رضاوند، خالدی، سلطانی‌مهر و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداریم و با یک تیم متفاوت، به میدان خواهیم رفت ولی جوانان ما از انگیزه بالایی برخوردار هستند و مطمئناً هدفشان تنها پیروزی در دیدار فرداست و نمی‌خواهند حتی یک امتیاز را از دست بدهند.

وی ادامه داد: علی دایی را هم به دلیل اخراج و محروم بودن، بر روی نیمکت نخواهیم داشت و من امیدوارم مسئولان فوتبال ما در خصوص داوران، دقت بیشتری به خرج دهند زیرا اتفاقی که برای ما افتاده، شرایط ما را دگرگون کرده و ما نفرات زیادی را مقابل نساجی قائمشهر نخواهیم داشت.

دایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی شما برطرف شده است؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از عید، بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد. مسئولان سایپا تلاش می‌کنند تا این روند ادامه داشته باشد اما اعتقاد دارم ۷۰ درصد تیم‌های حاضر در لیگ برتر، همگی مشکل مالی دارند و باید آرزو کنیم که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.