مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال لهستان به دومین پیروزی کشورش در انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان، روبرت لواندوفسکی به دنبال پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال لهستان برابر لتونی در دومین بازی انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ از گروه G گفت: خوشحالم که در این بازی گل زدم و به پیروزی رسیدیم. می‌دانستم که در نهایت در این بازی گل می‌زنیم و ۳ امتیاز را کسب می‌کنیم. در نیمه نخست نیز فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان ادامه داد: تمام بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ می‌توانند این‌گونه باشند. تقریبا ما در هر بازی دنبال پیروزی خواهیم بود و تا زمانی که به گل نرسیم باید بی‌نهایت تلاش کنیم. در بازی برابر لتونی نیز خودمان می‌دانیم مرتکب چه اشتباهاتی شدیم که کار برای ما سخت شد و دیر به گل رسیدیم. ما باید سرعت بازی هنگام حمله را افزایش دهیم و اطمینان دارم در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد. نگرانی بابت نتیجه بازی نداشتم و می‌دانستم در نهایت به گل می‌رسیم و پیروز می‌شویم. برنامه ما برای رسیدن به پیروزی اجرایی شد و اکنون با ۶ امتیاز صدرنشین گروه هستیم.

تیم ملی فوتبال لهستان با کسب ۲ پیروزی یک بر صفر برابر اتریش و ۲ بر صفر برابر لتونی صدرنشین گروه G انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.