کاپیتان تیم ملی امید معتقد است دیدار فوتبال ایران و عراق، فینال آسیا در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید امروز (جمعه) در نخستین دیدارش در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ موفق شد با نتیجه سه بر یک ترکمنستان را شکست دهد. امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی امید که در این دیدار به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد، پس از این بازی اظهار کرد: وقتی تیم گل می‌زند، کل تیم موفق به انجام این کار شده و وقتی هم گل می‌خوریم کل تیم گل خورده است. ما نباید در این دیدار گل می‌خوردیم و باید ۳ بر صفر ترکمنستان را شکست می‌دادیم. با این حال خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به سراغ دیدار حیاتی دو روز بعد برویم. اگر بتوانیم آن دیدار را ببریم، صعود کردیم.

او درباره دیدار آینده تیم ملی با عراق بیان کرد: عراق همیشه در رده سنی امید عالی بوده و بازی سوم ما با عراق، فینال آسیا است.

بازیکن تیم ملی درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای حمایت از ایران گفت: در عید و بازی تیم ملی امید هواداران به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

نورافکن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ناهماهنگی ملی پوشان در این دیدار به خاطر بازی‌های تدارکاتی کم آنها بوده، توضیح داد: شما شرایط کشور را بهتر می‌دانید. بازی‌های دوستانه ما نسبت به سایر کشورها حتی در رده بزرگسالان هم کمتر است. ان‌شاءالله در بازی آینده بهتر شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )