مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از رویکرد مسئولان باشگاه در قبال این بازیکن انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورونیک رابیو، مادر و مدیربرنامه‌های آدرین رابیو از رویکردی که مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال فرزند او در پیش گرفته‌اند انتقاد کرد. رابیو از اواسط نیم فصل نخست به دلیل خودداری از تمدید قراردادش با PSG به هدف جدایی از این تیم در پایان فصل جاری که بازیکن آزاد می‌شود، در لیست سیاه باشگاه قرار گرفت و نه تنها دیگر به او میدان داده نشد بلکه نامش از فهرست بازیکنان تیم اصلی باشگاه خط خورد و به تیم ذخیره‌های پاری‌سن‌ژرمن تبعید شد.

از این رو مادر و برنامه‌های این هافبک فرانسوی معتقد است که رفتار باشگاه پاریسی با فرزند او نادرست است، هرچند که تعدادی از بازیکنان تیم نیز چنین رفتاری را در قبال پسر او در پیش گرفته‌اند.

ورونیک رابیو به نشریه اکیپ گفت: پسر من در پاری‌سن‌ژرمن زندانی است. تنها چیزی که آدرین خواسته این بوده که اجازه دهند تا پایان قراردادش در تیم بماند و به درخواستش احترام گذاشته شود. باشگاه او را به خاطر اینکه از سفر به همراه تیم به قطر خودداری کرد، آن هم درست در زمانی که مادربزرگش فوت کرده و پدرش هم در حال مردن بود، جریمه کرد. این گروگانگیری است.

مادر رابیو در ادامه مدعی شد سیاست‌های انضباطی پاری‌سن‌ژرمن در مورد فرزند او با سایر بازیکنان این تیم از جمله نیمار متفاوت است.

او افزود: در پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه بازیکنانی که ۶ دقیقه دیر به تمرینات دیر می‌رسند را مجبور می‌کند در یک جلسه توجیحی شرکت کنند (اتفاقی که برای رابیو پیش از بازی مقابل مارسی رخ داد) و به دیگران (کنایه به نیمار) در حالی که مصدوم هستند اجازه می‌دهد که به دور دنیا سفر و در کارناوال‌های مختلف شرکت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.