سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صحبت‌هایی را راجع به عید نوروز ایرانی‌ها انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جرج لیکنز سومین سرمربی تراکتورسازی در فصل جاری است که بهترین عملکرد را در بین سایر مربیان این تیم از خود به ثبت رسانده است.

خبرنگار تسنیم به بهانه فرا رسیدن عید نوروز به سراغ این سرمربی بلژیکی رفته و مصاحبه‌ای را با وی ترتیب داده است که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

تسنیم: آقای لیکنز، شما در ماه‌های پایانی سال ایرانی‌ها به اینجا آمدید و کارتان را شروع کردید. سال ۹۷ هم در آستانه تمام شدن قرار گرفته، چه ارزیابی از عملکرد تقریباً سه ماهه خودتان در تراکتورسازی دارید؟

روزی که به تراکتورسازی آمدم، گفتم که ما هدف‌های بزرگی داریم اما برای رسیدن به این اهداف زمان می‌خواهیم. نمی‌شود که به یک‌باره و خیلی سریع به اهداف‌مان برسیم. ما یک برنامه بلند مدت و یک برنامه کوتاه مدت برای تراکتورسازی در نظر گرفته‌ایم تا این تیم را به چیزی که شایستگی‎اش را دارد، برسانیم.

تسنیم: چند روز دیگر سال ۹۷ تمام می‌شود و عید نوروز است؛ از نوروز چیزی می‌دانید؟

سال جدید ما از چند وقت پیش شروع شده. ما هم یک هفته قبل از کریسمس جشن می‌گیریم. برای مردم ایران هم در سال جدیدشان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم همیشه سالم باشند.

تسنیم: در آستانه سال جدید چه پیامی برای مردم ایران دارید؟

عید نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب و توأم با موفقیت را داشته باشند.

تسنیم: شما امسال در تراکتورسازی با سه کاپیتان تیم ملی ایران کار کرده‌اید. کار کردن با بازیکنان بزرگی مانند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی چطور است؟

آنها واقعاً بازیکنان خوبی هستند. من به تک‌تک بازیکنانم اعتماد دارم آنها هم همه تلاش‌‍شان را به کار می‌‎گیرند. من همیشه به بهترین‌ها میدان می‌دهم و دوست دارم بهترین استفاده را از بازیکنانم داشته باشم. به همین دلیل تلاش می‌کنیم بازیکنان را به سطحی برسانیم که حداکثر توانایی‌های خود را نشان بدهند.

تسنیم: با این بازیکنان می‌شود به قهرمانی تراکتورسازی در لیگ هجدهم امیدوار بود؟

شما نمی‌توانید خیلی سریع به اهداف مدنظرتان برسید، برای موفقیت باید نگاه بلند مدت داشته باشید. ما هم پله‌پله پیش می‌رویم.

تسنیم: شما سه ماه است که سرمربی تراکتورسازی شده‌اید. در این مدت چه شناختی از مردم کشور ما پیدا کرده‌اید؟

مردم در اینجا دیوانه‌وار تراکتورسازی را دوست دارند و با این تیم زندگی می‌کنند. می‌توانم بگویم که فوتبال برای مردم ایران مثل زندگی می‌ماند.

تسنیم: زندگی در تبریز چطور است؟

مردم تبریز از همان ابتدا استقبال خوبی از من داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. من امیدوارم که جواب محبت، میزبانی و اعتماد مردم تبریز را بدهم. البته خارج از تبریز هم من هواداران تراکتورسازی را دیدم. حتی در کیش هم طرفداران تراکتورسازی حضور داشتند.

تسنیم: در سال آینده برنامه‌تان برای تراکتورسازی چیست؟

من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که ما قدم به قدم جلو می‌رویم. باید این روش را حفظ کنیم تا به خواسته‎های‌مان در تراکتورسازی برسیم.

تسنیم: ... و صحبت پایانی؟

خیلی کوتاه می‌گویم که (به زبان فارسی می‌گوید): «نوروز مبارک»

گفت‌وگو از امیر ملک‌زاده

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.