ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول نسبت به حمله تروریستی به نمازگزاران نیوزیلندی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح، ستاره مصری و مسلمان تیم فوتبال لیورپول نسبت به حمله تروریستی و وحشیانه روز گذشته (جمعه) به نمازگزاران نیوزیلندی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» واکنش نشان داد. در پیام وی آمده است: «اخبار وحشتناکی از نیوزیلند به گوش رسید. با خانواده‌های قربانیان بی‌گناهی که جان‌شان را در این اقدام کاملاً شرورانه از دست دادند، ابراز همدردی می‌کنم».

صبح روز گذشته فردی استرالیایی به نام برنتون تارانت در اقدامی تروریستی با ورود به دو مسجد در شهر کریستچرچ واقع در جنوب نیوزیلند به مسلمانانی که در حال برگزاری مراسم نماز جمعه بودند، حمله و آنها را به رگبار گلوله بست که در این بین ۴۹ نفر کشته و ۴۸ نفر هم زخمی شدند. پلیس نیوزیلند در ادامه موفق شد این مهاجم مسلح ۲۸ ساله را بازداشت کند که همزمان با این اقدام تروریستی در حال نمایش زنده کشتار مسلمانان با نصب دوربینی روی کلاهش بود. چهار فرد دیگر که مظنون به دست داشتن در این اقدام تروریستی بودند، نیز توسط پلیس این کشور بازداشت شده‌‌اند.

در کنار ستاره مصری سرخپوشان مرسی‌ساید، موسی سیسوکو، هافبک مسلمان تاتنهام نیز این حمله تروریستی را محکوم کرد. در پیامی که هافبک فرانسوی اسپرزها در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «تویئتر» منتشر کرده، آمده است: «تمامی فکر و ذهنم و دعایم با قربانیان و خانواده آنها بابت این حمله وحشتناک در نیوزیلند است».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.