مجتمع فرهنگی ورزشی هما در مراسمی از حمید علیدوستی بازیکن و ستاره شاخص سالهای پیشین خود تجلیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه هما در این مراسم که با حضور تعدادی از همبازیان و هم نسلان علیدوستی در هما و تیم ملی خواهد بود تیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تیم شورای شهر تهران و نیز جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش ایران حضور خواهند داشت.

باشگاه هما در نظر دارد طی مراسمی ضمن تقدیر از علیدوستی به پاس سالها حضور مستمر او در بالاترین سطح ورزشی و منش و فرهنگ مثال زدنی اش بزرگداشتی را برگزار و سپس زمین چمن مصنوعی فوتبال هما را که اخیرا با همکاری شهرداری منطقه ٩ بازسازی و تجهیز شده است را بنام وی نامگذاری و افتتاح کند.

در حاشیه این مراسم از جعفر تبریزی عکاس قدیمی ورزش که عکس معروف علیدوستی را گرفته تقدیر خواهد شد. اخیرا باشگاه هما در راستای احیاء دوباره مکتب فوتبال و ورزش این باشگاه استادیوم فوتبال اصلی خود را بنام بنیانگذار فوتبال هما و معلم اخلاق، مرحوم پرویز دهداری نامگذاری کرد و قرار است سایر اماکن این باشگاه بنام بزرگان و قهرمانان ورزش هما شود.

از نکات جالب توجه این برنامه حضور و رویارویی فوتبالی در بازی افتتاحیه بین چهره هایی مثل مهندس محسن هاشمی رئیس شورای شهر و همکارانش در مقابل دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس و همکارانش است. این بازیها تحت عنوان جام دوستی در یک تورنمنت چهارجانبه در روز یکشنبه۲۶ اسفند پس از مراسم که در ساعت ١٥ همان روز برگزار می‌شود، در ساعت١٦ آغاز می‌گردد.

بازی افتتاحیه را تیم شورای شهر به مصاف تیم مجلس شورای اسلامی می رود و بازی دوم را منتخب هما و یاران علیدوستی (متشکل از هم نسلان و ستاره های فوتبال و هنرمندان ) برگزار می کنند که بعد از بازی نهایی برنده تورنمنت جام دوستی را که از این پس در تقویم سالیانه باشگاه هما با اهداف خیرخواهانه و فرهنگی قرار میگردد ،برای اولین بار بالا سر خواهد برد.

به گفته بابایی مدیر باشگاه هما توپ امضاء شده این بازی به خیریه ای اهداء خواهد شد که با حراج آن صرف امور خیر گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.