سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در بازی فردا که جزو سخت‌ترین بازی‌های ماست، با نگاه پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش ایسنا، نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بعد از آمدنم به تیم سعی کردم در سبک تمرینی و وضعیت روحی بازیکنان تغییر ایجاد کنم. در اولین بازی ایده‌آل نبودیم اما در آبادان مقابل تیم خوبی جنوبی خوب بودیم. بازیکنان از نظر انگیزه نیازی به من و کادرفنی ندارند. تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و در صدر جدول می‌جنگد و به دنبال رسیدن به صدر جدول است. این، کار ما را سخت می‌کند اما با توجه به انگیزه بالای بازیکنانم بتوانیم مقابل تیم خوب پرسپولیس مقتدر ظاهر شویم. حریف در تمام خطوط صاحب بهترین بازیکن‌ها است اما به جز پیروزی راه دیگری نداریم چون به اندازه کافی تیممان عقب افتاده است.

او همچنین در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر توهین به اصحاب رسانه در بازی قبل از رشت توضیح داد: هیچ توهینی شایسته افراد نیست و اگر به خبرنگاران توهین شده باید از جامعه رسانه عذرخواهی کرد. این حقشان نیست که برخورد ناصحیحی علیه آن‌ها انجام گیرد. تمام اعضای کادر تیم جدید هستند و شاید به دلیل مشغله بیش از حد، نتوانستیم به این موضوع بپردازیم اما قول می‌دهم با مدیریت تیم صحبت کنم و دلجویی شود.

سرمربی سپیدرود در بخش دیگری عنوان کرد: مصدوم‌های ما به یک نفر رسیده و تنها آقای مهدوی هنوز به تیم اضافه نشده است. محرومی هم نداریم. ما ۹ بازی باید انجام دهیم و می‌خواهیم در لیگ بمانیم. تمام تلاشمان این است که بازیکنان وضعیت روحی خوبی برای پیروزی داشته باشند. حتی در بازی فردا که از سخت‌ترین بازی‌های ماست، با نگاه پیروزی به میدان می‌رویم.

دست‌نشان در مورد تغییر کمک‌داور بازی گفت: آقای زرگر از معدود داورانی است که دو بار مرا بدون کوچک‌ترین توهین و اعتراضی اخراج کرده است. این مساله خودم را نگران کرده است. امیدوارم او عدالت را رعایت کند و حقی از دو تیم ضایع نشود.

او در مورد عدم استفاده از پیام صادقیان بیان کرد: صادقیان بازیکن خوبی بود اما از زمانی که آمده‌ام او را ندیدم. فعلاً او در برنامه‌های ما نیست و ابتدا باید برگردد تا صحبت کنیم و ببینیم چرا رفته است. ما یک جای خالی داریم و باید بازیکن آزاد جذب کنیم. با این حال من برای کارهای سخت ساخته شده‌ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )