سرمربی پارس جنوبی می‌گوید که ماشین سازی تیم مرموزی است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و ماشین سازی تبریز فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: یک بازی بسیار مهم در پیش داریم. ارزش برد در این دیدار بیشتر از سه امتیاز است زیرا در جدول رده‌بندی از رتبه ششم به بعد امتیازات به هم نزدیک است. ضمن احترام به کادر فنی مجرب ماشین‌سازی، آن‌ها تیم بسیار مرموزی هستند و همچنین روی ضربات ایستگاهی می‌توانند ما را دچار مشکل کنند.

او افزود: در طول هفته تمرینات لازم را انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت ماشین‌سازی کار کردیم. ان‌شاءالله فردا با یک بازی جانانه به برتری برسیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی در جام حذفی بیان کرد: به هر حال اشتباهات برای تمام تیم‌ها وجود دارد. ما برابر تیم ماشین‌سازی در زمان حمله‌مان مراقب باشیم چون آن‌ها به دنبال استفاده از اشتباهات ما هستند. نباید مقابل این تیم عجول باشیم.

تارتار درباره غایبان پارس جنوبی مقابل ماشین‌سازی گفت: ما کماکان محمد ستاری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. پزشکان ما در جریان مصدومیت او هستند. مصدومیت او از ناحیه مچ پا بود که در جریان تمرینات نیم فصل در زمین چمن مصنوعی دچار آن شد. ستاری در یک بازی تدارکاتی مصدوم شد و آسیب‌دیدگی او طولانی شد. چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که امیدوارم به بازی فردا برسند. عسگری هم به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

او در ادامه درباره خواسته‌هایش از مسئولان شهر جم در آستانه سفر رئیس جمهور به این منطقه، توضیح داد: من دیروز هم در مراسم جم اعلام کردم و از هواداران خواستم که به دیدار رئیس جمهور بروند و بخواهند که به ما کمک کنند. با توجه به قانونی که در مجلس تصویب شده، دست مسئولان تیم ما بسته است. به هر حال تیم ما با هوادارانی که جذب کرده در مسائل اجتماعی، ورزشی و… تأثیرگذار است. امیدوارم عنایتی داشته باشند که به طور کل مشکلات ما حل شود. پارس جنوبی با این شرایط در فصول بعد دچار مشکل می‌شوند.

سرمربی پارس جنوبی درباره رایگان اعلام شدن دیدار و اشتباهات داوری، گفت: ما از ناحیه داوری صدمات زیادی خوردیم. جا دارد یک خسته نباشی به آقای اصفهانیان بگوییم که دیگر به عنوان رئیس کمیته داوران نیستند. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود و حق تیمی ضایع نشود. در مورد آقای کرمانشاهی هم باید بگویم که او داور باتجربه‌ای است اما ما خاطرات خوبی از این داور نداریم. همچنین جا دارد از مدیریت باشگاه به خاطر رایگان اعلام کردن دیدار تشکر کنم. با توجه به احتیاج مبرمی که به این دیدار داریم، امیدوارم به ورزشگاه بیایند.

تارتار در پاسخ به این سوال که دلیل استعفای اصفهانیان را چه موضوعی می‌داند، اظهار کرد: من در جریان نیستم ولی فکر کنم به خاطر قانون منع به کار گیری بازنشستگان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.