دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه از تصمیم دولت این کشور برای صدور پاسپورت‌های هواداری در طول جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمیتری مدودف گفت: ما عملیات صدور پاسپورت‌های هواداری (FAN ID) در روسیه را برای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهیم داد.

سیستم صدور پاسپورت‌های هواداری پیش از این در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام جهانی ۲۰۱۸ عملیاتی شده بود. به همراه داشتن این مدرک شناسایی برای ورود به ورزشگاه‌ها الزامی است. هواداران فوتبال از سراسر جهان با داشتن پاسپورت‌ هواداری می‌توانند بدون ویزا وارد خاک روسیه شوند.

نخست‌وزیر روسیه که کشورش میزبانی ۴ بازی مرحله گروهی و یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ در شهر سن‌پترزبورگ را بر عهده دارد اظهار داشت: برنامه‌ریزی کردیم تا مکانیزم مشابه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام جهانی ۲۰۱۸ را در جام ملت‌های ۲۰۲۰ اروپا نیز برای صدور پاسپورت‌های هواداران اجرایی کنیم. این طرح به طور کلی مورد توجه فیفا، هواداران فوتبال در روسیه و سایر نقاط جهان قرار گرفت. ما همچنین در نشست هیئت‌وزیران درباره بودجه برگزاری جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ در شهر سن‌پترزبورگ بحث خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.