توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بر این باور است که ستاره فرانسوی‌اش در بازی شب گذشته می‌توانسته گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در پی برتری ۳ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل تیم نیم در چارچوب هفته بیست‌وششم لوشامپیونه فرانسه گفت: تیم دوباره بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. ما پس از گذشت ۲۵ دقیقه از زمان بازی روی ریتم خوب افتادیم. در کل بازی خوبی از خود ارائه کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکردمان راضی هستم و تیم دست از بازی هجومی برنمی‌دارد که این خوب است.

کیلیان امباپه با دو گلی که در این بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، رکورد ۳۷ ساله‌ای را شکست و تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که در رقابت‌های لوشامپیونه ۵۰ گل به ثمر رسانده است. مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها تا کنون ۸۸ بازی در رقابت‌ها لیگ یک فرانسه انجام داده و ۵۱ گل نیز به ثمر رسانده است. او با ۲۰ سال و ۲ ماه و سه روز سن به رکورد ۵۰ گل‌زده در لوشامپیونه رسید و رکورد یانیک استوپیرا را شکست که در سال ۱۹۸۲ با تیم سوشو با داشتن ۲۱ سال و ۱۱ ماه و ۹ روز به ثبت رسیده بود.

سرمربی آلمانی پاریسی‌ها در خصوص ستاره فرانسوی تیمش هم اظهار داشت: امباپه خیلی خوبی بازی کرد، اما او باید چهار یا پنج گل در این بازی به ثمر می‌رساند. به هر حال امباپه پدیده است و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. کیلیان در تیم خوبی بازی می‌کند، تیمی که قادر به خلق موقعیت‌های زیادی است و این بسته به امباپه، ادینسون کاوانی و آنخل دی‌ماریا دارد که از موقعیت‌ها استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.