بازیکن تیم پدیده شهرخودرو می‌گوید که "مصدومیتم به دلیل فشردگی بازی‌های پدیده است، اما فکر می‌کنم فقط یک هفته غایب باشم".

محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم. پس از به ثمر رساندن گل، بازی را در دست گرفتیم و در نهایت سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم که خیلی به آن نیاز داشتیم.

وی افزود: به تمام هواداران‌مان بابت حمایت پرشورشان تبریک می‌گویم. امیدوارم حمایت هواداران مشهدی تا پایان فصل به همین شکل تداوم داشته باشد و بتوانیم در نهایت، حمایت‌هایشان را جبران کنیم.

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو در خصوص مصدومیتش در اواخر نیمه نخست خاطرنشان کرد: مصدومیتم به دلیل خستگی بود. هر چهار روز یک بازی داریم و در دیدار برابر پرسپولیس نیز ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. از ناحیه همسترینگ دچار ضعف شده و کمی درد داشتم که تصمیم گرفتم بازی را ترک کنم. نمی‌دانم دوران مصدومیتم چقدر زمان خواهد برد، اما امیدوارم بیش از ۱ هفته نباشد.

وی در ادامه تاکید کرد: برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم، زیرا چیزی از بقیه تیم‌ها کم نداریم. شاید از لحاظ امکانات و زمین تمرین نسبت به سایر تیم‌ها کمبودهایی داشته باشیم، اما از لحاظ فنی چیزی کم نداریم. قطعاً برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.