مهاجم آرژانتینی پیشین تیم‌های تورینو و سامپدوریا به هموطنش توصیه کرد که مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی‌ خود را از همسرش بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماکسی لوپس اعتراف کرد که مائورو ایکاردی از جنجال‌هایی که همسرش واندا نارا به عنوان مدیر برنامه‌های این بازیکن آرژانتینی به راه انداخته ضربه می‌خورد هرچند که رویکرد خود او هم اشتباه است.

مهاجم ۳۴ ساله سابق تیم‌های سامپدوریا و تورینو و ایکاردی بر سر برخی مسائل خانوادگی با یکدیگر اختلافاتی قدیمی دارند اما او می‌گوید که این اختلافات دلیل نمی‌شود که خواهان ناکام ماندن تیمی شود که ایکاردی برای آن توپ می‌زند.

لوپس درباره هموطن ۲۶ ساله‌اش به رادیو ۹۹۰ ایتالیا گفت: امیدوارم آرژانتین همیشه برنده باشد. حتی اگر ایکاردی برای این تیم بازی کند، من باز هم حامی این تیم هستم. برای من مهم نیست که مهاجم این تیم چه کسی است اما واندا برای فوتبال ایتالیا زیادی پرحرف است. مدیران ایتالیایی نسبت به آرژانتینی‌ها بسیار سختگیرتر و منضبط‌تر هستند. داستان کار کردن در ایتالیا با آرژانتین خیلی فرق می‌کند.

ماکسی لوپس که چندین سال همسر واندا نارا بود و از او ۳ فرزند دارد، ادامه داد: فکر می‌کنم اتفاقاتی که دارد رخ می‌دهد این است که مدیران اینتر از دست نارا و کاراهایش خسته شده‌اند ضمن اینکه ایکاردی هم دیگر مانند سابق بازی نمی‌کند و این موضوع بر آشفتگی وضعیت اضافه کرده است. مدیران برنامه خوب تأثیرگذارند چون آنها می‌دانند چه شرایطی این چنینی را چطور باید مدیریت کنند. آنها می‌دانند چه زمانی باید فشار بیاورند، چه زمانی حرف بزنند و چه زمانی ساکت باشند. به نظر من بازیکنی با کیفیت ایکاردی باید مدیر برنامه‌هایی داشته باشد که در حد و اندازه منافع او باشد. واندا زمانی به من هم پیشنهاد که مدیرنامه‌هایم شود اما هرگز آن را قبول نکردم. می‌خواستم خانواده‌ام را حفظ کنم. نمی‌خواستم آرامش خودم و خانواده‌ام از بین برود و این دو مقوله را از یکدیگر جدا کردم.

مهاجم حال حاضر تیم فوتبال واسکوداگاما تأکید کرد: همیشه سعی کردم که به خاطر فرزندانم از جنجال و حاشیه دور باشم. نمی‌خواهم که وقتی آنها بزرگ شدند، دلیل برای انتقاد کردن از من داشته باشند. به همین دلیل هم در این مدت ترجیح داده‌ام سکوت کنم. گاهی اوقات واکنش‌هایی نشان می‌دهم اما هدفم همیشه محافظت از فرزندانم بوده است و فقط زمانی پاسخ می‌دهم که به من حمله کنند. این روزها اما من فرزندانم را نمی‌بینم (سه فرزند لوپس در کنار مادر خود زندگی می‌کنند) و حتی به من اجازه نمی‌دهند که تلفنی با آنها صحبت کنم.

لوپس گفت: آخرین باری که آنها را دیدم در ماه دسامبر بود. در ماه ژانویه هم فقط برای چند ساعت آنها را توانستم ببینم. رابطه من با واندا خوب نبود. زندگی ما آرامش نداشت. ما چند سال فقط از طریق وکلای‌‌مان با هم ارتباط داشتیم و وضعیت بسیار سخت بود. مائورو هم الان شبیه واندا شده است، گاهی اوقات حتی از او هم بدتر می‌شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفته‌ام دیگر با او تماسی نداشته باشم. رفتار او مثل قبل است در حالی که وقتی پدر شد به او گفتم که باید یکسری از رفتارهایش را تغییر دهد. به عنوان مثال دیروز تولد پسرم بود و آنها با یک تماس تلفنی به من حمله کردند. با چنین افرادی، آدم می‌توانند چه نوع رابطه‌ای داشته باشد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.