سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ به تشریح علت تعویض سردار آزمون، زننده دو گل تیمش در بازی دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت سن پترزبورگ شب گذشته (پنجشنبه) در حضور ۸۰ دقیقه‌ای سردار آزمون با نتیجه ۳ بر یک از سد فنرباغچه ترکیه گذشت و صعود کرد. سردار آزمون در دقایق ۳۷ و ۷۶ گلزنی کرد و سازنده گل نخست زنیت سن‌پترزبورگ در دقیقه ۴ بود.

سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در نشست خبری پس از این بازی و در واکنش به پرسشی پیرامون دلیل تعویض سردار آزمون در دقیقه ۸۰ گفت: این یک تعویض اجباری بود. سردار کمی احساس مشکل کرد. باید به خاطر حفظ سلامتی سردار، او را با بازیکن دیگری تعوض می‌کردیم. اگر او سلامت بود هیچ تردیدی برای باقی ماندنش در زمین نداشتیم.

یک خبرنگار روسی سپس این پرسش را خطاب به سرمربی زنیت مطرح کرد که در صورت بازگشت آرتم جیوبا به شرایط ایده‌آل و آمادگی مطلوب سردار آزمون پس از جام ملت‌های آسیا با به ثمر رساندن دو گل و دادن یک پاس گل برابر فنرباغچه ترکیه چگونه می‌خواهد این سطح آمادگی زوج خط حمله تیمش را حفظ کند؟ سرگئی سماک به این پرسش فوق گفت: فرم خوب هر بازیکنی با تمرین حفظ می‌شود. میزان تمرین و اینکه با چه کسی کار کنیم مربوط به تفکرات کادر فنی است. این کار را جهت حفظ شرایط کنونی بازیکن و افزایش آمادگی بازیکن دیگری انجام خواهیم داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )