دروازه‌بان پرسپولیس پس از پایان بازی با پدیده به بازیکنان تیم میهمان دلداری داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در شرایطی برگزار شد که سرمای شدیدی در ورزشگاه آزادی حکمفرما بود و همین مسئله باعث شد بیشتر افراد ایستاده بازی را دنبال کنند.

* سید جلال حسینی در دقیقه ۸۴ دچار مصدومیت شد و از برانکو خواست که او را تعویض کند. پس از خروج سید جلال از زمین، او بازوبند را به برانکو داد تا به یکی از بازیکنان دهد و سرمربی پرسپولیس هم احمد نوراللهی را انتخاب کرد.

* مصطفی قنبرپور، مهرداد میناوند و افشین پیروانی در ورزشگاه حضور داشتند در بین دو نیمه به جایگاه خبرنگاران آمدند.

* امید عالیشاه به عنوان تعویض چهارم پرسپولیس در وقت‌های اضافی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد. قانون تعویض چهارم از سوی فیفا برای دیدارهای حذفی که به وقت اضافه کشیده می‌شود، انجام می‌شود.

* بین دو نیمه وقت‌های اضافه بازیکنان پدیده به کنار زمین و شروع به آب خوردن کردند که این مسئله با اعتراض داور چهارم و قاضی میدان همراه شد و آنها سریع به زمین برگشتند.

* خوشحالی بهنام برزای بازیکن پیشین استقلال پس از گل کردن ضربه پنالتی‌اش با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد که در این صحنه شجاع‌ خلیل‌زاده به سمت بازیکن تیم پدیده رفت تا با این بازیکن درگیر شود اما این درگیری با وساطت سایر بازیکنان خاتمه یافت. اشکان خورشیدی در این صحنه به بهنام برزای کارت زرد نشان داد.

* علیرضا بیرانوند نیز پس از پایان مسابقه به سمت بازیکنان پدیده رفت و به آنها دلداری داد.

این دیدار با برتری پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.