امره جان، هافبک آلمانی راه‌راه پوشان تورین می‌گوید برنامه‌ تمرینی یوونتوس سخت و دشوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان که تابستان گذشته با قراردادی چهار ساله‌ از لیورپول جدا و به یوونتوس پیوست، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: یوونتوس یک باشگاه خانوادگی واقعی است و احساس نمی‌کنید که یک سری قهرمان دور هم در این تیم گردهم آمده‌اند. بحث کارهای انفرادی هم کمتر از کارهای گروهی مطرح است، برای مثال کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان در رختکن تیم دقیقاً مثل بازیکنان دیگر عمل می‌کند. همه ما در یک سطح هستیم و هیچ بازیکنی مزیتی نسبت به دیگران ندارد. ما در کنار سختکوشی با یکدیگر هم شوخی می‌کنیم و این تنها به بازیکنان محدود نمی‌شود و با کادر فنی هم شوخی می‌کنیم.

وی افزود: این بدین معناست که ما با روحیه‌ای خوب پا به زمین برای تمرین کردن می‌گذاریم. به نظرم بامزه‌ترین هم‌تیمی‌ ما هم ماریو مانژوکیچ است. ماریو انسان واقعاً شوخ‌طبعی است. خانواده و دوستانم همیشه در مورد کریستیانو رونالدو از من سئوال می‌پرسند که او چه شخصیتی دارد. من در جواب به آنها می‌گویم که کریس بازیکنی فوق‌العاده است، اما رفتار او در خارج از زمین هم حرف ندارد. رونالدو انسانی فروتن است و اصلاً خودخواه نیست. در ابتدا از رفتار صمیمانه کریستیانو سورپرایز شده بودم.

امره جان در خصوص شرایطی که در یوونتوس دارد نیز اظهار داشت: برنامه تمرینی در یوونتوس خیلی دشوار است. شنیده بودم که شرایط در اینجا این شکلی است، اما حالا خودم دارم آن را تجربه می‌کنم. من در تیم ملی آلمان و لیورپول تحت‌هدایت یورگن کلوپ سخت تمرین کردن را تجربه کرده بودم، اما اگر قرار بر مقایسه باشد، شیوه‌های تمرینی در یوونتوس خیلی سخت است.

هافبک آلمانی لیورپول ادامه داد: در ابتدای حضورم در یوونتوس سخت بود که بدنم را با شرایط جدید تمرین وفق دهم. احساس می‌کردم پایم سنگین شده، اما جورجو کیه‌لینی به من گفت که "امره، چند ماه اول واقعاً سخت است، اما سپس شروع به اوج گرفتن خواهی کرد". باید بگویم حق با کیه‌لینی بود.

جان که به دلیل عمل جراحی از پایان ماه اکتبر تا اواسط ماه دسامبر به دور از میادین بود، در پایان خاطرنشان کرد: از مصدومیتم چیزهای زیادی یاد گرفتم. دوران دشواری بود، اما احساس کردم که قویتر و بااعتماد به نفس‌تر شدم. باید از تیم پزشکی یوونتوس تشکر کنم، آنها فوق‌العاده بودم. اکنون امره جان قویتری هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.