اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با تمجید از بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه تیم ما به همدلی لازم رسیده و امروز همگی در حد یک ستاره ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا منصوریان شامگاه سه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر تیم الکویت کویت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگین و خوبی بود و ما با توجه به وضعیت جایگاه تیم ها در جدول لیگ برتر باید مراقب این تیم که ۱۸ ماه نباخته بود می بودیم.

وی افزود: از کادر مدیریتی تیم تشکر می کنم که تلاش کردند که ما مقاومت کنیم و این برد شیرین را به مردم اصفهان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن باز فشار روی بازیکنان این تیم گفت و ادامه داد: در این بازی نتیجه مهمتر از کیفیت بود و فشار زیادی نیز روی بازیکنان بود و ما باید مواظبت می‌کردیم اما خوشبختانه بازیکنان من هم کیفیت بازی را در دست گرفتند و هم نتیجه را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن اتحاد و همدلی داشتند افزود: من نگران نتیجه بازی نبودم چرا که بازیکنان هم به اتحاد و همدلی رسیده اند و ما باید تلاش کنیم ذوب‌آهن را متفاوت ببینیم، ذوب آهن عقبه بسیار قوی دارد و پس از پاس تهران و استقلال نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشد و در مجموع تیم بسیار بزرگ و با شخصیتی است و این را مدیون مدیرعامل باشگاه و کارخانه است که تلاش می کنند تیم را بالانس و متعادل نگه دارند.

منصوریان با اشاره به بازی ذوب‌آهن و الغرافه افزود: نقطه عطف بعدی ما بازی مقابل الغرافه قطر است که اگر از این مرحله گذر کنیم می‌توانیم نوید روزهای خوب ذوب آهن را به هواداران بدهیم.

وی بازیکنان ذوب‌آهن و به ویژه حدادی‌فر را شایسته ستایش توصیف کرد و ادامه داد: همه بازیکنان تیمم در حد یک ستاره ظاهر شدند و به ویژه حدادی‌فر چه امروز انتظارم از حدادی‌فر برآورده شد و برگ برنده تیم ما بود از سوی دیگر به نیمکت نگاه می‌کردم همه بازیکنان نگران تیم بودند و من از ابتدا دنبال همین اتفاق بودم، باید ابتدا تیم از نظر روحی و روانی همدل شوند و این همدلی پیغام خوبی را می رساند.

وی از حضور قلعه‌نویی در ورزشگاه تشکر کرد و افزود: از قلعه نویی تشکر می کنم و دیروز از شنیدن پیام او بسیار خوشحال شدم اگر ذوب آهن امروز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند نتیجه زحمات قلعه نویی در فصل پیش است، من افتخار شاگردی قلعه‌نویی را هم دارم و علاوه بر آن از هر هوادار سپاهانی که امروز برای حمایت از ذوب آهن در ورزشگاه حضور داشت تشکر می کنم و فکر می کنم هنوز فاصله زیادی داریم تا ورزشگاه برای حمایت از ذوب آهن پر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.