جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید رویای بازی تا ۸۰ سالگی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل منچستریونایتد در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به روزنامه ایتالیایی «استامپا» گفت: تجربه حضورم در فوتبال باشگاهی فرانسه تا کنون زیبا بوده است. برنامه‌ریزی مجدد برای خودم با اشتیاقی که به آن آمیخته‌ام به من انرژی زیادی داده و باعث پیشرفتم شده است.

دروازه‌بان پیشین یوونتوس صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: پس از ۴۰ سال از زندگی در شرایط بدون اضطراب خارج شدم تا دوباره بازی کنم هم در زندگی و هم در زمین. شاید مردم حرف‌هایم را باور نکنند یا با خود بگویند که حرف‌های بی‌ارزشی می‌زنم اما برای من یادگیری زبان جدید باعث باز شدن ذهنم می‌شود.

وی همچنین در خصوص چرایی انتخاب پاری‌سن‌ژرمن برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: حدس می‌زنم پاری‌سن‌ژرمن واقعاً مرا می‌خواست چون من دانشم و هر چیزی که در باشگاه منحصربه‌فردی همچون یوونتوس فرا گرفته بودم را در دسترس گذاشته بودم.

بوفون در خصوص رابطه‌اش با باشگاه یوونتوس خاطرنشان کرد: رابطه ما مثل یک رابطه دوستانه قدیمی است. من شیفته باشگاه یوونتوس هستم و همیشه عاشق یکدیگر خواهیم بود. جدایی هم حتی باعث ایجاد جنجال نمی‌شود و عزت و احترام و زیادی بین ما وجود دارد.

دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن درباره آینده‌ حرفه‌ای‌اش هم یادآورد شد: من در ۴۱ سالگی هنوز رویاپردازی می‌کنم. وقتی هم رویایی دارید، این زیباست که خودتان را در موقعیت‌های مختلف می‌بینید. من به شور و اشتیاق نیاز دارم. سال گذشته به بازنشستگی فکر می‌کردم اما در ادامه موج منفی ایجاد شد به همین خاطر رویای این را دارم که تا ۸۰ سالگی در زمین فوتبال باشم، زمانی که پیرمردی شده‌ام و با عصا راه می‌روم و شماره «یک» پشت پیراهنم نقش بسته است.

وی در تکمیل صحبت‌هایش گفت: در عین حال می‌دانم که همه چیز ممکن است فردا به پایان برسد. نمی‌خواهم محدودیتی برای خودم قائل شوم، اما این را هم می‌دانم که صورتحساب من هم دیر یا زود می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.