محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از ابتدا هم مشخص بود بازی با برزیل لغو خواهد شد، چون برزیلی‌ها تیم بزرگی هستند و برنامه خود را پُر کرده‌اند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل که قرار بود در فروردین ماه برگزار شود، اظهار داشت: کمیته فوتسال این مسائل را دنبال می‌کند و الان هم به دنبال این هستیم تا در آن تاریخ یک بازی دوستانه دیگر را به جای برزیل هماهنگ کنیم. از ابتدا هم معلوم بود که بازی با برزیل لغو خواهد شد، چون بالاخره برزیل تیم بزرگی است و برنامه سال آینده خود را پُر کرده است.

وی در مورد اینکه گفته شده است تیم آرژانتین جایگزین برزیل برای بازی دوستانه خواهد شد، تصریح کرد: من چند تیم را به کمیته فوتسال پیشنهاد داده‌ام، اما تا مذاکره با آنها به نتیجه نرسد و نهایی نشود نام‌شان را مطرح نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که اردوی آینده تیم ملی چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: قرار بود اردوی ما سوم اسفندماه برگزار شود، اما با توجه به این اتفاقات فعلاً برگزاری این اردو مشخص نیست.

تیم ملی فوتسال دو پله دیگر صعود کرد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.