رئیس باشگاه رئال مادرید کریم بنزما را بهترین مهاجم نوک حال حاضر فوتبال دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس اخبار اخیر رسانه‌های اروپایی در خصوص احتمال اضافه شدن یک مهاجم جدید به رئال مادرید را تکذیب و تأکید کرد که تیمش به خرید شماره ۹ جدید نیاز ندارد. با وجود کاهش محسوس آمار گل‌های رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو و اضافه نشدن بازیکنی جدید به این تیم که بتواند جای ستاره پرتغالی را پر کند، پرس معتقد است که کهکشانی‌ها می‌توانند روی کریم بنزما حساب کنند.

رئیس ۷۱ ساله باشگاه رئال مادرید به فرانس فوتبال گفت: من باز هم تأکید می‌کنم که ما بهترین تیم دنیا را داریم و با همین تیم باز هم می‌توانیم جام ببریم. ما فقط به صرف اینکه بازیکن خریده باشیم، پول خرج نمی‌کنیم. اخیراً و در واقع از مدت‌ها پیش در رسانه‌های مختلف خوانده‌ام که رئال مادرید نیاز به خرید یک مهاجم جدید دارد و این در حالیست که واقعیت چیز دیگری می‌گوید و آن این است که کریم بنزما بهترین مهاجم دنیاست.

پرس ادامه داد: کاری که ما در نظر داریم انجام دهیم این است که بازیکنانی بسیار جوان را جذب کنیم که بتوانند ستاره‌های آینده تیم‌مان باشند، بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس.

پرس در پایان از ورود جنجالی ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) حمایت کرد. با توجه به متهم بودن PSG‌ به نقص قانون بازی جوانمردانه مالی برخی از رؤسا و مدیران باشگاه‌های اروپایی به ورود رئیس قطری این باشگاه به نهاد حاکم بر فوتبال قاره سبز معترض بودند اما پرس در این خصوص موضع دیگری دارد. او عنوان کرد: پاری‌سن‌ژرمن یک باشگاه بزرگ است که در زمره نخبه‌های فوتبال قرار دارد. ما نمی‌‌خواهیم به آنها هیچ توصیه‌ای بکنیم چون خودشان با تحولی که در فوتبال فرانسه ایجاد کرده‌اند، نشان داده‌اند که کارشان را بلد هستند و لیاقت جایگاه فعلی‌شان را دارند. الخلیفی در پاری‌سن‌ژرمن فوق‌العاده کار کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.