یک بازیکن ذوب آهن گفت: تیم ما تیم کم تجربه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نیست و شرایط خوبی داریم.

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ایران عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیم ما تیم کم تجربه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نیست. شرایط خوبی داریم. برای یک بازی سخت آماده شده‌ایم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم دستورات کادر فنی را به خوبی انجام دهیم و بتوانیم پیروز شویم چون برای مهم است که به مرحله بعدی صعود کنیم.

حدادی‌فر اضافه کرد: تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. چند بازیکن داریم که در چند دوره از لیگ قهرمانان حضور داشته‌اند. برای ما مهم است که بتوانیم در بازی فردا نتیجه بگیریم. کارشناسان و مردم اذعان دارند که تیم ما از لحاظ فوتبالی خوب بازی می‌کند و فقط ضربات آخر ما منجر به گل نمی‌شود و نمی‌توانیم ۳ امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله فردا شروعی هم برای بازی‌های آسیایی و هم لیگ برتر در مورد نتیجه‌گیری ما بشود و دل هواداران را شاد کنیم. از مردم اصفهان می‌خواهم فردا فارغ از هر رنگی از ما حمایت کنند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که بازی با کدام تیم‌های آسیایی سخت‌تر است؟ گفت: این اولین باری است که می‌خواهیم با تیم باشگاهی از کویت بازی کنیم. به طور کلی فوتبال غرب آسیا در حال نزدیک شدن به فوتبال شرق آسیا است. هم از لحاظ قدرت و هم از لحاظ سرعت. می‌بینید که تیم‌های عربی هزینه‌های هنگفتی می‌کنند و شرایطشان خیلی خوب شده است. قطر هم با یک تیم عالی قهرمان آسیا شد. تیم الکویت هم تیم خیلی خوبی است. ما اصلاً تیمی را دست کم نمی‌گیریم. امیدوارم در طول بازی تمرکز داشته باشیم و دستورات مربیان را انجام بدهیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. مهم این نود دقیقه است. انشاالله مردم اصفهان فردا از ما حمایت کنند و ما هم آخر باز آن‌ها را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.