سرمربی پنجاب هند می‌گوید علی دایی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا بوده و سایپا تیم خوبی است.

به گزارش ایسنا، ساچین داناجی، سرمربی پنجاب هند در نشست قبل از بازی تیمش برابر سایپا در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تشکر می‌کنم از فدراسیون فوتبال ایران که در هر شرایطی ما را حمایت کردند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

او ادامه داد: باعث افتخار است در مورد علی دایی صحبت کنم. ایشان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان آسیا هستند. بهترین گلزن آسیا و ایران هستند. سایپا تیم خوبی است ولی ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و امیدواریم بازی جذابی در انتظارمان باشد.

وی افزود: تیم ما، چهار سال پیش تشکیل شد و نام خوبی در فوتبال هند داریم. این تیم سورپرایز غیرقابل پیش‌بینی برای هند خواهد بود. لیگ هند، لیگ متفاوتی است. ما این‌جا برای بازی‌های آسیایی آمدیم. شخصیت محبوب ما محمود الامنا است. او از محبوبیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، محمود الامنا، بازیکن تیم پنجاب نیز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر سایپا گفت: خوشحالم که به ایران برگشتم. این را می‌دانم فوتبال ایران در سطح بالایی است و بازیکنان و تیم ملی خوبی دارد. ما بازی‌های سایپا را دیده‌ایم و می‌دانیم که بازیکنان قوی دارد. ما آمدیم که بجنگیم و آمدیم تا این کار را انجام دهیم. ما آمدیم تا اینجا برنده باشیم.

هم‌چنین ساچین داناجی در مورد کناره‌گیری سرمربی پیشین تیم اظهار کرد: مربی سابق استعفا دادند که به خاطر دلایل شخصی بود نه باشگاهی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.