ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تیمش در نیمه اول بازی با اتلتیک بیلبائو خوب کار نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وسوم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سن‌مامس توسط اتلتیک بیلیائو با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند تا دومین تساوی متوالی خود را تجربه کنند، پس از این بازی گفت: ما این هفته از رقابت‌های لالیگا را با ۶ امتیاز برتری در صدر جدول آغاز کردیم و در پایان هفته هم همچنان با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین هستیم.

وی ادامه داد: این بدین معناست که اگر ریاضی من درست باشد، ما همچنان در جایگاه خیلی خوبی هستیم البته که می‌دانیم باید از حالا تا پایان فصل به روند پیروزی‌های خود ادامه دهیم. ما نیمه اول نه ریتم لازم و نه نظم لازم را نداشتیم و بازیکنان بیلبائو هم ما را به شدت تحت‌فشار قرار دادند، اما به نظرم ما نیمه دوم بهتر کار کردیم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: نمی‌خواهم این افت تیم را به برنامه بازی‌ها نسبت بدهم چون تمامی تیم‌ها چنین برنامه‌ای دارند، پس اگر به دنبال کسب جام‌های قهرمانی هستید نباید این مشکلی برای شما باشد.

والورده همچنین در خصوص بازی دادن به فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، خاطرنشان کرد: لیونل مسی بازی کرد چون صد درصد آماده است. او کاملاً آماده بازی بود.

وی در خصوص استفاده چرخشی از بازیکنانش نیز گفت: بارسلونا تنها یک یا دو بازیکن خاص نیست. ما به تمامی بازیکنان‌مان نیاز داریم و من هرگز در مورد بازیکنانم به صورت انفرادی منفی صحبت نمی‌کنم. تمامی بازیکنانی که در تیم هستند، می‌توانند به تیم کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.