یک سایت روسی از سردار آزمون به عنوان حلقه مفقوده زنیت برای موفقیت در ادامه رقابت‌های لیگ روسیه و لیگ اروپا یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت دیلی، سردار آزمون، مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از روبین کازان به زنیت روسیه پیوست. آمار این بازیکن در لیگ روسیه خیلی فوق‌العاده نیست و البته بد هم نیست. او در ۱۲۹ بازی در لیگ روسیه موفق شده است ۳۳ گل به ثمر برساند. در تیم ملی ایران آمار گلزنی سردار خیلی بهتر است و توانسته در ۴۶ بازی ملی ۲۸ گل به ثمر برساند.

برای سرگئی سماک، سرمربی زنیت خیلی مهم بود که یک مهاجم خوب و انعطاف‌پذیر در اختیار داشته باشد و به همین خاطر سردار آزمونی را به خدمت گرفت که در چند سال گذشته بیش‌تر گل‌های خود را با پای راست به ثمر رسانده است. او هم‌چنین با سر و پای چپ هم گلزنی کرده است تا خودش را متمایز کند. قربان بردیف در وصف او گفته است که کم‌تر مهاجم مرکزی در دنیا می‌توانند اینقدر خوب هم سر بزنند و هم بازی با پای خوبی داشته باشند.

این بازیکن توانایی زیادی در دور زدن مدافعان دارد و می‌تواند به خوبی مدافعان روبه‌رویی خودش را فریب دهد و جلو برود. این همان چیزی است که زنیت به دنبال او بوده است و خرید او را خریدی درست جلوه می‌دهد.

به نظر می‌رسد آزمون باید با سباستین دریوسی، آرژانتینی برای حضور در ترکیب ثابت زنیت رقابت کند. او می‌تواند مهاجم خوبی در کنار دزیوبا باشد که میل به حضور در کناره‌ها دارد.

زنیت باید فردا شب در لیگ اروپا برابر تیم فنرباغچه ترکیه به میدان برود و آزمون می‌تواند اولین حضور خود را برای تیم زنیت در این دیدار ثبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.