علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تلاش می‌کنیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست ۳ بر صفر این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: در نیمه اول توانستیم اهداف خود را در زمین پیاده کنیم، اما به گل نرسیدیم و در نهایت سه بر صفر شکست خوردیم. ۱۳ بازی دیگر در پیش داریم و با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کنیم. تلاش می‌کنیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بازی امروز را به کیفیت سپاهان واگذار کردیم. می‌دانستیم شانس‌های زیادی برای گلزنی به این تیم نداریم، اما نتوانستیم از معدود فرصت‌های خود استفاده کنیم. سپاهان تیم برتر میدان بود. ما هم چند موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها بهره‌ای ببریم.

مربی سپیدرود درخصوص شکست راحت سپیدرود در دو بازی رفت و برگشت برابر سپاهان تصریح کرد: سپاهان اینقدر بازیکن دارد که شفیعی روی نیمکت بود. هدف این تیم قهرمانی است، اما سپیدرود شرایط متفاوتی داشته و در ابتدای فصل، کارش را با دو تیم و دو سرمربی آغاز کرد. هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و ما باید تلاش کنیم. بچه‌ها امروز خیلی دویدند و تلاش کردند. ما به بازی‌های آینده امیدوار هستیم.

امامی‌فر درخصوص ادامه غیبت علی کریمی در نشست‌های خبری با وجود کسب مدرک A مربیگری خاطرنشان کرد: تا زمانی که مدرک او صادر نشود، نمی‌تواند در نشست‌های خبری حضور یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.