لیگ برتر فوتسال امسال برای اولین بار به صورت حذفی برگزار می‌شود و قرار است هشت تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف از فردا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا(جمعه) آغاز می‌شود و قرار است هشت تیم راه‌یافته در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف هم بروند. در این مرحله تیم‌ها سه بار بایکدیگر بازی می‌کنند و در هفته نخست قرار است فردا چهار بازی برگزار شود.

تیم گیتی‌پسند که در پایان نیم فصل دوم، رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود میزبان تیم مقاومت البرز رده هشتمی است. این بازی از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان آغاز می‌شود و شاگردان رضا لک امیدوارند همانطور که نیم فصل دوم را قاطعانه به پایان رسانده بودند، در شروع مرحله حذفی هم پرقدرت ظاهر شوند. در سوی دیگر نیز مقاومت البرزی که در آخرین هفته، جواز حضور در این مرحله را کسب کرده، نمی‌خواهد وداع زودهنگامی با پلی‌آف داشته باشد. شاید روی کاغذ در تقابل تیم اول و هشتم جدول، شانس گیتی‌پسند بیشتر باشد اما دو بازی پیشین دو تیم، نزدیک و جذاب از آب درآمده است. گیتی‌پسند در بازی نخست با نتیجه دو بر یک و در دومین بازی با نتیجه چهار بر سه از سد مقاومت قرچک گذشته است.

در دیگر بازی حساس فردا، تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که لیگ را با رتبه دومی به پایان رسانده بود میزبان شهروند ساری رده هفتمی است. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم متزلزل ظاهر شده و دو باخت و دو تساوی به ثبت رساندند. همچنین شهروند ساری که با اتکا به هواداران پرشور خود در ساری، نتایج مثبتی کسب کرده، به دنبال این است تا در بازی فردا در تبریز نیز از حمایت هوادارانش برخوردار باشد. از همین‌رو قرار است هواداران شهروند با اتوبوس از ساری به تبریز منتقل شوند. بنابراین تقابل مس و شهروند با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم، می‌تواند جذاب‌ترین بازی هفته لقب بگیرد.

برنامه کامل هفته نخست مرحله یک‌چهارم نهایی:

گیتی‌پسند اصفهان– مقاومت البرز

مس سونگون – شهروند ساری

فرش‌آرای مشهد – سوهان محمد سیما قم

حفاری اهواز- سن ایچ ساوه

به گزارش ایسنا، در مرحله اول(یک‌چهارم نهایی) مسابقات، تیم هایی که در جدول رتبه بالاتری داشته باشند در دو بازی میزبان هستند. همچنین در مرحله دوم(نیمه‌نهایی) و فینال تیم‌ها در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند و تیم‌های با رتبه بالاتر در بازی برگشت میزبان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.