ماسیمیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از برتری شاگردانش مقابل بولونیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته یک‌هشتم نهایی جام خذفی ایتالیا با برتری ۲ بر صفر در خانه بولونیا، برای دوازدهمین بازی متوالی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند، پس از بازی به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: بابت صعود به دور بعد راضی و خوشحال هستم، هر چند پیروزی در خانه بولونیا آن هم در بازی اول پس از تعطیلات زمستانی آسان نبود.

یوونتوس اکنون باید به جده عربستان سفر کند، جایی که باید در دیدار سوپرجام ایتالیا به مصاف میلان برود، تیمی که شب گذشته در همین مرحله از جام حذفی ایتالیا در وقت‌های اضافه سامپدوریا را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش‌رو برداشت.

سرمربی بانوی پیر تصریح کرد: چهارشنبه یک تک‌بازی در پیش داریم، ما در دوره قبلی در ضربات پنالتی مغلوب میلان شدیم، از این‌رو امیدواریم این بار حداقل بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی نرود. به هر حال ما آماده این بازی هستیم.

وی همچنین در تمجید از هافبک ملی‌پوش تیمش نیز اظهار داشت: برناردسکی مشخص بود که هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ روانی روی فرم برگشته است. با توجه به اینکه مانژوکیچ در حال حاضر در دسترس نیست، همه بازیکنان برای ما مهم هستند.

یوونتوس در آستانه آغاز این بازی مجبور شد تغییری در ترکیب اصلی خود به وجود بیاورد چون مهدی بن‌عطیه به هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و جای خود را به جورجو کیه‌لینی داد.

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: بن‌عطیه دچار الهتاب کشاله ران به هنگام گرم کردن شد، از این‌رو او در بازی سوپرجام بازی نخواهد کرد. ما آندره‌آ بارزالی را هم برای آن بازی ندارین، اما امیدواریم ژوائو کانسلو به ترکیب بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.