لوچانو اسپالتی به خوبی می‌داند در جام حذفی ایتالیا تا چه اندازه امکان قربانی شدن تیم‌های بزرگ وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی در آستانه بازی تیمش مقابل بنونتو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، خطر تیم‌های کوچک و شگفتی‌ساز در این رقابت‌ها را به شاگردان گوشزد کرد.

سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: همان‌طور که فصل گذشته دیدیم، این رقابت‌ها خطرات پنهان زیادی دارد، اما حالا اینتر با تمرکزتر و باتجربه‌تر است. از نظر ذهنی، قوی هستیم. می‌خواهیم در جام حذفی ایتالیا پیش برویم و این راه از بازی با بنونتو آغاز می‌شود. رقیب می‌تواند ما را به دردسر بیندازد. بازی کردن بدون تماشاگر بسیار ناراحت‌کننده است. بازیکنان واقعاً تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند و بازی به نحوی پیش می‌رود که انگار یک دیدار دوستانه انجام می‌شود.

اسپالتی افزود: در مسابقات جام حذفی فرانسه و انگلستان هم تیم‌های کوچک شگفتی‌ساز شدند. بنونتو با غلبه بر اودینزه به این مرحله رسیده و در تک بازی، اختلاف سطح دو تیم نمی‌تواند الزاماً به معنی برد تیم بزرگ‌تر باشد. جام حذفی برای ما یک هدف است و قهرمانی در آن به مراتب ساده‌تر از سایر رقابت‌هاست. مسیر تا فینال کوتاه به نظر می‌رسد، اما تیم‌های بزرگی حضور دارند، پس کارمان سخت خواهد بود. با این حال تیمی در قواره اینتر باید همیشه با هدف قهرمانی وارد مسابقات شود.

فوتبال جهان|میلان در وقت‌های اضافه به یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.