مدافع تیم ملی گفت: هدف ما در این تورنمنت ابتدا گل نخوردن و سپس گل زدن و استفاده از موقعیت هایی که بدست می آوریم، است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از امارات، احسان حاج صفی در خصوص پیروزی دو بر صفر ایران برابر ویتنام گفت: خدا را شکر می کنیم که این دیدار را با پیروزی به پایان رساندیم و توانستیم ۳ امتیاز خوب را بدست بیاوریم.

وی تاکید کرد: ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و دقایقی از بازی ما را تحت فشار قرار داده بود اما خوشحالم از اینکه دومین بازی خودمان را با برد به پایان رساندیم.

مدافع تیم ملی ایران گفت: از فردا خودمان را برای دیدار برابر تیم ملی عراق آماده می کنیم زیرا این تیم نسبت به دو تیم گروه ما بهتر است و مطمئنا ما این تیم را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم دیدار برابر عراق را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که برد ۵ بر صفر برابر یمن انتظارات مردم را بالا برده و فکر می کردم ۵ گل هم به ویتنام خواهیم زد گفت: نمی شود پیش بینی کرد که ما یک گل می زنیم یا ۵ گل. هدف ما پیروزی بود و کمی هم بی دقت بودیم و مطمئنا اگر موقعیت هایمان به گل تبدیل می شد برد پرگلی را بدست می آوردیم.

حاج صفی تاکید کرد: مهم سه امتیاز بود که بدست آوردیم و می خواهیم بازی به بازی بهتر شویم تا خود را آماده حضور در مرحله بعد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در دو دیدار، تیم ملی کشورمان گلی دریافت نکرده است، گفت: ما برای ساختار دفاعی مان زیاد کار کرده ایم و هدف اولمان این است که گل دریافت نکنیم و بعد به گل برسیم و در این دو دیدار به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم و همین روند را در ادامه هم تکرار خواهیم کرد.

مدافع تیم ملی ایران در ادامه گفت: هدف ما گل نخوردن برابر عراق هم است و می خواهیم این روند را در این دیدار ادامه دهیم. ما بازی به بازی پیش می رویم. دو فینال را پشت سر گذاشته ایم و حالا تمام تمرکزمان برای دیدار برابر عراق است تا بتوانیم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.