سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: منتقدان درباره فوتبال حرف نمی‌زدند و خیلی تلاش کردند من را به حاشیه ببرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، سردار آزمون پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: همیشه گفته‌ام که اگر گل می‌زنم، کمک هم‌تیمی‌هایم بوده است. از نظر سنی، از هم‌تیمی‌هایم کوچک‌تر هستم و برادرانم به من کمک می‌کنند. با توجه به اینکه مهاجم هستم، ۹۰ درصد توپ‌ها به من می‌رسد. خوشحالم که گل می‌زنم، اما مهم‌تر از گل، موفقیت تیم ملی است. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفته و راهی مرحله بعدی شدیم.

زننده هر دو گل این دیدار، در خصوص اینکه ظاهرا قصد داشت در این بازی هت‌تریک کند، گفت: در هر دقیقه بازی، نمی‌بینید که توقف کنم و دوست دارم همیشه حرکت کنم. خدا گفته از شما حرکت، از من برکت. برکت من گل زدن است. در همه دیدارها، باید بهتر از این بازی کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که با نمایشی که تاکنون در جام ملت‌های آسیا داشته، پاسخ منتقدانش را داده است، گفت: خدا شاهد است که منتقدان درباره فوتبال حرف نمی‌زدند و خیلی تلاش کردند من را به حاشیه ببرند، اما در صحبتی که با پدرم و مربیانم انجام دادند، به من فهماندند که چطور رفتار کنم. برخی انتقادها الکی بود. شاید بازیکن دیگری ۱۸ ساله باشد، باید به او کمک کنیم که پیشرفت کند. در اروپا، همه به بازیکن جوان کمک می‌کنند به مقام‌های بالاتری برسد، اما در ایران هر کاری می‌کنند تا او را بزنند.

آزمون ادامه داد: برخی‌ها نمی‌دانستند تاکتیک تیم ملی درباره چه چیزی بوده و در خصوص آن اظهارنظر می‌کردند. کسانی بودند که حمایتم کردند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی در واکنش به شایعه ناراحتی او پس از تعویض تصریح کرد: هیچ موقع نمی‌بینید که به مربی نگاه کردم و اعتراض کنم، اعتراضم به داور بود. به هر بازیکنی می‌خوردیم، کارت نشان می‌داد. بازیکن حریف با کف پا روی مهدی ترابی رفت، اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد. داور بی‌مورد به بازیکنان کارت زرد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.