مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از ۷ فینالی که داشتیم دومین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و الان هم فقط&#۱۶۰;به بازی با عراق فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، احسان حاج‌صفی پس از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل ویتنام گفت: خداراشکر دومین بازی‌مان را هم با برد پشت سر گذاشتیم. ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در بعضی از دقایق بازی ما را تحت فشار قرار داد. حالا خودمان را برای دیدار مقابل عراق آماده می‌کنیم. در این ۲-۳ روز که به بازی با عراق مانده این تیم را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم بازی سوم‌مان را هم با برد به پایان برسانیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره این موضوع که برد پرگل مقابل یمن انتظارات را از تیم ملی بالا برده بود، تصریح کرد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که یک یا ۵ گل می‌زنیم، در این بازی اگر بی‌دقت نبودیم و فرصت‌هایمان گل می‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم ۳ امتیاز بازی بود و بازی به بازی بهتر شویم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بسته ماندن دروازه ایران در دو بازی گذشته عنوان کرد: روی ساختار دفاعی‌مان خیلی کار کرده‌ایم و اول هدفمان این است که گل نخوریم و بعد از آن به گل برسیم. در این دو بازی به هدفمان رسیدیم و امیدوارم همین هدف را برای بازی‌های بعدی هم تکرار کنیم.

حاج‌صفی در پایان گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان از آن ۷ فینالی که داریم دومین بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و الان هم فقط به بازی با عراق فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.