امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف ما مقابل ویتنام فقط پیروزی مانند دیدار گذشته بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، امید ابراهیمی بعد از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ویتنام اظهار داشت: بازی خوبی بود و هدف ما فقط این بود که این دیدار را نیز مانند بازی گذشته ببریم و از گروه‌مان صعود کنیم. خدا را شکر با برتری در این مسابقه نیز از گروهمان صعود کردیم و حالا آماده می‌شویم برای دیدار سوم با عراق تا با کسب یک نتیجه خوب، تمرکزمان را برای مراحل بعد بگذاریم.

وی در خصوص سختکوشی بازیکنان ویتنام گفت: با آنالیز دیدار گذشته ویتنام می‌دانستیم که این تیم سختکوش است و تلاش و دوندگی زیادی دارد. از قبل می‌دانستیم کار راحتی نداریم، اما باید این دیدار را می‌بردیم و بد بازی نکردیم. بیشتر به دنبال سه امتیاز دیدار با ویتنام بودیم که به آن رسیدیم و حالا برای بازی بعد آماده می‌شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق هم گفت: عراق تیم خوبی است و ما در دوره گذشته با بدشانسی مقابل عراق باختیم و از دور مسابقات کنار رفتیم، اما در این دوره شرایط فرق می‌کند و تیم ما خوب است. قطعاً با آنالیز و تلاشی که انجام می‌دهیم مقابل عراق نیز بازی خوبی انجام خواهیم داد تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

ابراهیمی در خصوص انگیزه‌های شخصی خود عنوان کرد: جام ملت‌ها همیشه در تاریخ می ماند و نتایج آن ثبت می‌شود. پیش از این در جام‌جهانی بازی کردم و حالا می‌خواهم در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشم تا تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد. موفقیت تیم ملی در جام‌ ملت‌ها برای مردم خوب خواهد بود و بعد از آن نیز در تاریخ ثبت خواهد شد که ما نیز عضو این تیم بودیم.

اشکان دژاگه: می‌دانستیم بازی سختی با ویتنام داریم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.