سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از بالا رفتن تعداد بازیکنان مصدوم تیمش ابراز نارضایتی و شایعه جدایی هافبک اسپانیایی تیمش را کم اهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب (یکشنبه) رئال مادرید مقابل بتیس در هفته نوزدهم لالیگا به خبرنگاران گفت: همه ما مانند همیشه برای بردن این بازی به میدان می‌رویم. ما با کلی مصدوم و بازیکنان ناآماده برای این بازی آماده می‌شویم که می‌خواهیم آنها را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. نمی‌دانیم که وینیسیوس به این بازی می‌رسد یا نه. نقطه قوت ما تیم‌مان است. قرار دادن بازیکنان جوان در ترکیب کار بسیار حساسی است به خصوص برای تیمی که سه فصل پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شده است. وینیسیوس بازیکنی ۱۸ ساله است که از زمان ورودش به تیم ما تا الان خوب کار کرده است.

سولاری درباره دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش در این فصل هم تأکید کرد: من این اتفاق را یک رسوایی نمی‌دانم. دلایل زیادی برای توضیح این اتفاق وجود دارد اما ما با رویکرد و روحیه‌ای مناسب و با هدف کاهش دادن زمان ریکاوری بازیکنان به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم. استفاده از ۴ بازیکن کناری مقابل بتیس؟ هر تاکتیکی برای این بازی محتمل است.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها در پاسخ به سؤالی درباره ایسکو، شایعه خروجش از رئال مادرید و احتمال بازگشت او به ترکیب کهکشانی‌ها، عنوان کرد: او وضعیت خوبی دارد و ما می‌خواهیم تمام آنهایی که در این اواخر در کنار ما تمرین نکرده‌اند، زودتر ریکاوری کنند. ما هنوز فهرست بازیکنان‌مان را نبسته‌ایم. ببینیم چه بازیکنانی به این بازی می‌رسند.

سولاری در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چرا حرف و عمل او در باره ایسکو تناقض دارد و او با وجود ابراز علاقه به این هافبک اسپانیایی همچنان وی را روی نیمکت نگه می‌دارد، اظهار داشت: من ۲۴ بازیکن دارم. من دوست دارم که همه آنها فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست آورند. روی همه بازیکنان تیمم حساب می‌کنم. انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی و کنار گذاشتن نیمکت‌نشین‌ها کار خوشایندی نیست. من چیزی برای توصیه کردن به ایسکو ندارم. اینجا ما ۲۴ بازیکن داریم که همه آنها تجربه کافی برای درک اینکه چه کاری باید انجام دهند، دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.