تماشاگران ویتنامی بعد از باز شدن دروازه تیم ملی کشورشان مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش همه امیدهای خود را از دست رفته دیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، بازی تیم ملی کشورمان مقابل ویتنام در گروه D رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در حال برگزاری است و تماشاگران ایرانی بی‌صبرانه منتظر باز شدن دروازه حریف بودند که در نهایت این اتفاق در دقیقه ۳۸ توسط سردار آزمون رخ داد.

* پس از هر حمله‌ای که ایران انجام می‌دهد و توپ وارد دروازه ویتنام نمی‌شود تماشاگران این تیم به تشویق هموطنان خود می‌پرداختند که این امر در نوع خود جالب بود. هر چند بعد از گل آزمون سکوت عجیبی در بین این تماشاگران حکمفرما شد تا حدی که آنها همه امیدهای خود برای صعود از این گروه را از دست رفته دیدند.

* در اواسط نیمه اول بازیکنان تیم ملی در اعتراض به داور اعتقاد داشتند ویتنامی‌ها تلاش می‌کنند تأخیر در بازی ایجاد کنند که در این صحنه کی‌روش شاگردانش را به آرامش دعوت کرد.

* در دقیقه ۲۷ بازی سرمربی ویتنام به داور بازی اعتراض کرد و جالب اینکه با تذکر کی‌روش مواجه شد. سرمربی پرتغالی ایران سعی کرد همتای خود در ویتنام را به آرامش دعوت کند.

* تماشاگران ایرانی با تشویق مکرر بازیکنان منتظر باز شدن دروازه ویتنام بودند و بعد از گل اول حسابی آزمون را تشویق کردند.

* در بین تماشاگران ایرانی افرادی با لباس عربی دیده می‌شوند که آنها هم حامی شاگردان کی‌روش هستند.

* سرمربی ویتنام مدام در کنار خط بالا و پایین می‌پرید و شاگردانش را به دفاع تیمی تشویق می‌کرد.

* بازیکنان نیمکت‌نشین ویتنام از همان دقایق ابتدای بازی به پشت دروازه تیم‌شان رفته و مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند.

آمار برتر ایران در پایان نیمه نخست دیدار مقابل ویتنامپیروزی یک نیمه‌ای ایران برابر ویتنام با گل سردار

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.