سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تورنمنت قطر برای ما یک چالش جذاب خواهد بود که با فرم مسابقات مقدماتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار در آستانه حضور تیم امید در تورنمنت قطر گفت: بعد از تمرینات خوبی که در تهران انجام شد آماده ترین نفرات را انتخاب کرده ایم تا با قدرت در مسابقات چهارجانبه قطر حضور یابیم و طبیعتا به دنبال کسب نتایج مطلوبی در این رقابت ها خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: ما تا امروز بازی های تدارکاتی بسیار خوب و مفیدی را پشت سر گذاشته ایم. برابر عمان در خانه این کشور پیروز شدیم، سپس در دو مسابقه سوریه را مغلوب کردیم و برابر اردن در یک بازی پرفشار به تساوی رسیدیم. یکی از اهداف این است که روند کسب نتایج مطلوب را دنبال کنیم و شکست ناپذیری تیم همچنین پیروزی در مسابقات دوستانه ادامه پیدا کند.

کرانچار تاکید کرد: نفرات بسیار خوبی در تمامی پست ها در اختیار داریم. با این وجود بهترین و آماده ترین بازیکنان را جهت حضور در این مسابقات انتخاب کردیم. این تورنمنت برای ما یک چالش جذاب خواهد بود که با فرم مسابقات مقدماتی برگزار می شود. تقابل با دو تیم عربی و یک تیم از آسیای میانه را در یک گروه چهارتیمی تجربه خواهیم کرد که این شبیه ترین مدل ممکن به مسابقات اصلی ماست. بر همین اساس سعی می کنیم از این چالش به بهترین شکل استفاده کنیم. کیفیت خوب خودمان را با ارائه بازی های خوب نشان بدهیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم که حاصل زحمات تیم ما در این مدت باشد.

وی در پایان اظهار داشت: باز هم از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم و آقای تاج که همه تلاش خودش را برای برنامه های آماده سازی تیم کرد. بازی های تدارکاتی بسیار خوب و امکانات مطلوب برای برگزاری اردوهای منظم در نظر گرفته شد. برنامه های آماده سازی ما به خوبی اجرایی شد و حالا برای گذراندن مراحل نهایی برنامه های آماده سازی خودمان تلاش می کنیم. بعد از قطر به مسابقاتی فکر می کنیم که احتمالا بهمن ماه در آسیای میانه برگزار می شود و با این رقابت ها می توانیم پیش از آغاز مسابقات چهارجانبه تهران به بالاترین سطح آمادگی مورد انتظار برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.