کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در مورد چند دیدار لیگ دسته اول را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود در مورد تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ دسته اول را به شرح زیر صادر کرد:

* دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و بادران تهران برگزار و از سوی دهشمند، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به همین خاطر به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و بادران تهران نیز به دلیل رفتار غیرمسئولانه از سوی کادر و عوامل این دو تیم به تصمیمات داوری هر کدام منفرداً به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علاوه بر این تیم آلومینیوم اراک به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری و صندلی به سوی تماشاگران میزبان، زد و خورد تماشاگران میهمان و میزبان و توهین به نماینده فدراسیون، به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین علی قلعه‌نویی از تیم آلومینیوم اراک و محمدرضا مولایی از تیم بادران تهران علیرغم محرومیت و بی‌توجهی به رأی فدراسیون ایجاد جنجال کردند که هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند.

براساس این گزارش، غلامی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل بی‌توجهی به تذکرات و فحاشی پس از اتمام مسابقه به تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی درباره محرومیت قابل تجدیدنظر است).

روح‌الله اصغری، سرپرست تیم آلومینیوم اراک نیز به دلیل رفتار غیرمسئولانه و ورود غیر مجاز به زمین بازی که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم شد. حسین کریمی، بازیکن تیم بادران تهران هم به دلیل رفتار زننده که سبب تحریک تماشاگران شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

* مسابقه تیم‌های کارون اروند خرمهشر و نورد ارومیه در حالی برگزار شد که از سوی اکبر خلیل، مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد رخ داد.وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

احسان خدری، مدیر رسانه‌ای تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل اعتراض به داور اخراج شد. وی نیز با توبیخ کمیته انضباطی روبه رو شد.

وحید بیاتلو، مربی تیم نود ارومیه به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی و دستور به ترک زمین بازی که سبب تاخیر در ادامه مسابقه و تحریک تماشاگران شد، به دو جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

* در دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان از سوی محمود فکری، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر درگیری با مربی تیم مقابل رخ داد که منجر به اخراجش شد. همچنین اصغر اکبری، مربی تیم مس رفسنجان به دلیل درگیری با فکری از زمین بازی اخراج شد. هر کدام از نفرات فوق به توبیخ کتبی محکوم شدند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگرانش باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و مس رفنسجان برگزار و از سوی غلامرضا ناصری، تدارکات تیم مس رفسنجان، محمدمهدی امیرپناهی، مربی تیم مس رفسنجان، اعتراض به تصمیم داوری رخ داد. هر کدام از این افراد منفرداً به توبیخ کتبی محکوم شدند.

ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه‌به‌خونه بابل نیز به دلیل اهانت به مربی تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رضا حیدری، دروازبان تیم خونه‌به‌خونه بابل نیز به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل پس از اتمام بازی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم خونه‌به‌خونه بابل به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به تیم مقابل باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مسابقه تیم‌های نود ارومیه و قشقایی شیراز در حالی برگزار شد که از سوی خلیل جعفری، مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراش شد، صورت گرفت. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

تیم قشقایی شیراز به خاطر داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۳۸ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

امید باراندوزی، مدیر رسانه‌‌ای تیم نود ارومیه به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد و خودداری از اجرای دستور و ایجاد اغتشاش شر و جنجال و وقفه در ادامه بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

همچنین یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه به خاطر ورود به زمین پس از پایان نیمه نخست و تهدید داوران به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

علیرضا محمدی، مربی تیم نود ارومیه به دلیل تحریک تماشاگران خود به تخلف نسبت به داور به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

تیم نود ارومیه به خاطر تخلفات هوداران این تیم و اهانت و فحاشی به داور باید۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (کلیه ارای فوق قطعی است).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.