سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می‌گوید کاش ۱۰ بازیکن همانند همام طارق در ترکیب تیمش در اختیار داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال عراق و یمن از ساعت ۱۷ فردا (شنبه - ۲۲ دی) در دومین بازی دور دوم گروه D جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پیش از بازی برابر یمن گفت: بازی با ویتنام گذشته و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. اکنون آماده بازی با یمن می‌شویم. همه چیز را درباره این تیم می‌دانم و همانند ویتنام بازی می‌کنند. آنها به دنبال کسب امتیاز از همان دقیقه اول بازی خواهند بود و باید روی این بازی به خوبی تمرکز کنیم.

وی با اشاره به همام طارق گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای است و نقش او را در بازی نخست برابر ویتنام بسیار مثبت ارزیایی می‌کنم. خوشبخت بودم اگر۱۰ بازیکن مثل همام طارق در تیم ملی عراق می‌داشتم. هرگز نگفته بودم که عدم استفاده از همام طارق در ترکیب اصلی بازی قبلی برابر ویتنام اشتباه بود. او در زمان مناسبی وارد میدان شد. تا روز بازی ترکیب اصلی تیمم را مشخص نمی‌کنم تا تمامی بازیکنان تمام تلاش خود برای بازی انجام دهند. در این صورت اگر بازیکنی با اتفاقی مواجه شد بازیکن جایگزین داشته باشیم.

علی عدنان، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز اظهار داشت: پس از شکست دادن ویتنام در بازی نخست آماده کسب پیروزی دیگری می‌شویم. یمن تیم در حال پیشرفتی است و ما در بازی فردا احتیاط خواهیم کرد. یمن می‌خواهد از آخرین شانس خود برای صعود استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.