مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما تیم ثروتمندی نیستیم و رؤیاپردازی نمی‌کنیم، اما تلاش‌مان این است که بهترین جایگاه را در پایان مسابقات لیگ برتر به دست بیاوریم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: ما تمرینات را طبق برنامه جلو می‌بریم و قرار است در هفته پیش رو هم اردویی در جزیره کیش داشته باشیم که در آنجا نیز بازی دوستانه انجام خواهیم داد. کارهای ما طبق برنامه‌ریزی قبلی جلو می‌رود و خودمان را آماده نیم‌فصل دوم می‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات تأکید کرد: محسن بنگر و شادکام از تیم ما جدا شدند، همین‌طور امیر میربزرگی. تا الان هم فقط کیوان امرایی را جذب کردیم. طبیعتاً باید چهار پنج بازیکن دیگر هم بگیریم. ما کمبود بازیکن داریم و این در حالی است که چند بازیکن ما از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارند. ما دوست داریم که همه بازیکنان‌مان بمانند و چند بازیکن جدید هم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین خاطر نشان کرد: گرفتن بازیکن برای ما آسان نیست و پتانسیل مالی خیلی از تیم‌ها را نداریم. ترجیح می‌دهیم دنبال بازیکن‌هایی باشیم که آزاد هستند، اگر هم بحث معاوضه بازیکن مطرح باشد، تلاش می‌کنیم طوری بازیکن بگیریم که از این موقعیت بهترین استفاده را ببریم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جنوبی می‌تواند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد یا خیر، اظهار داشت: ما مثل بعضی از تیم‌ها ثروتمند نیستیم که محدودیت مالی نداشته باشیم. ما رؤیاپردازی نمی‌کنیم، چون خیلی از تیم‌ها بیشتر از ما هزینه کرده‌اند، ولی تلاش‌مان این است که نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه یادآور شد: ما در نیم‌فصل اول هم در بازی‌هایی که شکست خوردیم مستحق باخت نبودیم و اعتقادم این است که توانایی جنگیدن با همه تیم ها را داریم. تلاش‌مان این است که بهترین جایگاه را در پایان لیگ به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان تصریح کرد: من همیشه در مورد هواداران‌مان هم صحبت کردم. در این سه سال چیزی جز خوبی از آنها ندیدم و امیدوارم که در نیم‌فصل دوم که کار سخت‌تری داریم، بیشتر از سوی آنها حمایت شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.